Skip to main content

superveel onduidelijkheid over crush help

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal, ik zit met veel onduidelijkheid. Ik heb denk  een crush op iemand, maar er is ook iemand anders op mij denk ik. Ik snap het allemaal niet meer. Ik heb op teveel mensen een crush en nu weet ik niet meer welke echt zijn en welke ik alleen maar heb omdat ik een relatie wil. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😶

ik geef even wat meer info

ik had drie jaar geleden fix (te lezen in een ander topic) maar dat ging uit. Maar dat is niet mijn ex… ja ik heb een relatie gehad maar ik zou niet zeggen dat dat mijn ex was. Tja wat moet ik hiermee… (fictieve naam: freek)

ik zit al sinds de basisschool met iemand in de klas. Die was in groep 3 verliefd op mij maar daar stopte het ook. We waren denk ik gewoon te klein om het te snappen. In groep 8 op valentijnsdag kwam hij naar mij toe. Ik moest nog vegen en iedereen was al weg, alleen nog twee vriendinnen die mij hielpen. Hij kwam naar mij toe en wilde iets vragen maar hij was stil, en toen vroeg hij: ‘wie heeft deze muziek opgezet?’ Ik dacht echt van: “dat is niet wat je wilde vragen, waarom zou je tien minuten wachten op niks om vervolgens te vragen wie de muziek heeft opgezet? Ik zit nu in de tweede en we zijn vrienden, we wonen heel dicht bij elkaar en we zitten op dezelfde school maar niet in dezelfde klas. Ik fietste laatst naar school en toen kwam hij naast mij fietsen, we kletsten. Ik heb nu in mijn hoofd dat hij dingen deed om duidelijk te maken dat hij mij leuk vindt. Maar ik weet niet of dit een droom of echt is 😭😭😭😭( fictieve naam: adelaar)

bij mij op scouting zit sinds kort iemand. In het begin dacht ik dat hij mij leuk vond, altijd blij om mij te zien, enthousiast, heel aardig tegen mij en wilde altijd samen werken. We hebben ook elkaars nummer maar ik denk nu meer dat we oprecht gewoon vrienden zijn maar dat weet ik ook niet honderd procent zeker. Fictieve naam: zeehond 🦭 

en dan Juul (ook neppe naam) waar ik denk im een crush op heb. Hij zit ook bij mij op scouting en bij mij op school, ik zie hem best vaak, hij zit ook in mijn drama kluster. Daar zitten we in een kring en wij zitten altijd tegenover elkaar en ik heb weleens naar hem gestaard 😳 en hij 1 keer naar mij 😳 op scouting kijk ik soms vanuit mij ooghoeken naar mij en dan kijkt hjj snel weg. Hij kijkt best vaak kort naar mij. Toen we in de winter op een andere locatie hadden kwam hij ineens naar mij toe: jij hebt het ook gevonden zie ik’.  Ik vind hem denk ik leuk want hij is aardig en knap en we matchen heel goed. Ik heb hem gestalkt bij de schoolexcursie foto’s en alle foto’s waar hij op staat heb ik opgeslagen 🤭🤭

maar nu vraag ik mij af, vind ik hem echt leuk? Ik heb mezelf al meerdere keren voor de gek gehouden, bij zeehond, adelaar, freek en nog iemand. Ik wil zeker weten dat ik hem echt leuk vind. Ik ben namelijk he-le-maal klaar voor een relatie dat ik op (bijna) iedereen die mij vraagt ja zou zeggen omdat ik zo zo zo graag iemand wil. In mijn omgeving hebben mijn buurmeisje en nicht sinds valentijn ook een vriendje… 

vind Juul mij leuk wat denken jullie? En als we elkaar leuk vinden, hoe kom ik in contact met hem dan? Ik weet niet eens zeker hoe hij heet 🤭 hij wordt de hele tijd met twee namen genoemd, de ene keer weer **** en de andere keer weer **** zelfs op scouting noemen de begeleiders hem de hele tijd weer anders????????? Dussss, hebben jullie advies voor mij zou ik heel fijn vinden. 😘😘😘 doei

2 reacties

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 25 maart 2025

Bij m'n crush vraag ik het ook vaak af maar als je vlinders voelt als je 'm ziet ga er dan voor je kunt het

x

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 29 reacties
  • 26 maart 2025

Heyy! 

Ik snap dat het allemaal verwarrend voelt, en dat je graag een relatie wilt. Maar het is helemaal oké om nog niet precies te weten wie je écht leuk vindt en wie je misschien alleen maar leuk vindt omdat je graag een relatie wilt. Je hoeft je niet te haasten! 

Je ziet Juul best vaak, dus je hebt eigenlijk superveel mogelijkheden om met hem in contact te komen! Het klinkt alsof je hem interessant vindt en dat hij ook aandacht voor jou heeft. Maar of hij jou echt leuk vindt, dat weet je pas als je hem beter leert kennen. Misschien kun je eens proberen vaker een praatje met hem te maken? Op scouting of op school? Gewoon normaal, zonder druk.

En over het feit dat je op meerdere mensen ‘crushes’ hebt gehad—dat is supernormaal! Soms denken we dat we iemand leuk vinden, maar als we er langer over nadenken, beseffen we dat het misschien gewoon een tijdelijke gedachte was. Neem de tijd om je gevoelens echt te begrijpen. Een relatie is het allerleukst als je iemand vindt die echt goed bij je past, niet alleen omdat je graag een relatie wilt.

Dus mijn advies: blijf gezellig met Juul (en anderen) omgaan, kijk of je een klik voelt en geniet gewoon van het proces zonder te veel stress. 

Wat denk je zelf dat je nu het liefste zou doen? 

Succes!

Ellen

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen