Vraag

supermarkt crush

  • 27 April 2023
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi ik werk al een tijdje bij een supermarkt de eerste werkdag moest  ik met hem werken ik noem hem ff Daan we zijn 16 btw en ik had gwn een goede klik met hem hij was echt zo’n gentlemen weetjewel lief en liep altijd naar de deur toe om hem voor mij open te houden, als ik iets liet vallen ruimde hij t altijd uit zichzelf op zo cute vaak als ik achterom keek stond hij al naar me te kijken en lachte die naar me dus ik lachte terug. Hij startte ook vaak een gesprekje! 

Nu is t al een tijdje verder en heeft hij ontslag genomen en kom ik hem vaak tegen bij de sportschool vriendinnen van me zien dan vaak dat hij naar mij kijkt enzo maar ja 

mijn vragen aan een jongen die dit leest zijn 

wat betekent het als die veel naar je kijkt en waarom doen jongens dat hahah wel cute 

Oh ja nog één ding alrijd als mijn vriendinnen haar sporten kijkt die heel erg naar hen wij denken dat dat wel goed is want hij wilt denk ik scannen of ik er okk ben 

nou wat denken jullie haah heb echt hulp nodig met deze situationship


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hoii , ik kan je vraag niet beantwoorden eigenlijk want ik ben geen jongen maar ik denk wel dat ie je leuk vindt . en ik hoop voor je dat je ooit een relatie met m kan krijgen :))

Badge

Ik ben zelf een jongen en ik denk dat hij jou wel leuk vind maar misschien nog wel een beetje twijfelt als je hem graag wil zou ik er gewoon naar toe gaan en vragen als hij een keer wat doen wil ofzo

Reageer