Skip to main content
Vraag

super verliefd op neef

• October 18, 2025
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Ster
Forum|alt.badge.img+1

Hallo lieve mensen op het forum 

ok ik heb al eerder een topic gemaakt over m’n neef maar ik wordt helemaal gek. 😭

ik ben dus echt heel verliefd op hem hij is wel m’n stiefneef  dus we zijn niet echt familie. Hij is drie jaar ouder dan mij maar bijna 4 want over een maand is hij jarig💀

Gister hadden we een groot familie feest laat in de avond want m’n stiefvader was 50 geworden. Hij was daar ook en ik kom niet stoppen met naar hem kijken. Het is niet normaal hoeveel ik aan hem denk. In de les. Tijdens het eten. Als ik in bed lig.  ☹️

ALTIJD🙄

ik begin zelfs te denken dat ik een obsessie met hem heb ofzo. 🫤
Ik heb zijn nummer. Ik ga hem appen maar kunnen jullie me ALSJEBLIEFT helpen want ik weet niet hoe ik moet beginnen en waarschijnlijk vindt hij me echt raar. 

Xx ster.

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 19, 2025

Misschien is het handig om even afstand te nemen en met iemand te praten over wat je voelt, zodat je niet vast komt te zitten in je gedachten. Het is namelijk wel familie en daar kan je beter geen relatie mee beginnen.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 27, 2025

Je moet hem eigelijk gaan vergeten maar ja dat is moeilijk omdat het een neef is.

Maar als het een kind van een nieuwe vriend of vriendin van je oom of tante zou het nog kunnen.

Want als jullie al iets hadden voor dat jullie nicht en neef werden van elkaar ja dan was het er al.

Maar kijk of je misschien een ander jongen leuk gaat vinden