Vraag

super verliefd op een oudere jongen

  • 7 August 2021
  • 6 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey ik heb een vraag eigenlijk ik ben super maar dan ook echt super verliefd op een jongen maar hij is 8 jaar ouder dan ik (hij is 20 en ik 12) maar ik weet nou niet wat hij van mij vind hij kijkt wel naar me altijd en hij lacht naar me en ik zie hem soms stiekem kijken naar me en als ik dan terug kijk Verbergt hij het maar ik heb dus echt geen idee wat hij nou van me vind.


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik ben smoorverliefd op een jongen alleen nu dacht ik waarom zal ik hem niet volgen op Instagram toen deed ik dat maar hij heeft me niet toegevoegd want die volgverzoek heb ik 2 weken geleden gestuurd en nog heeft hij niet mij geaccepteerd wat betekent dat.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Lita_2008 

Tja, het is niet zo handig aangezien het wettelijk word gezien als pedofilie en anderen mensen er ook raar van opkijken. Ik raad het af om een relatie te hebben met hem.

Mocht je toch echt erg verliefd zijn zorg ervoor dat hij niet over je grenzen gaat!!! Nooit!!!

die volgverzoek heb ik 2 weken geleden gestuurd en nog heeft hij niet mij geaccepteerd wat betekent dat.

Dat hij z’n instagram bijna nooit gebruikt of niet weet wie je bent op insta.

Veel succes

Groetjes NV

hij is 8 jaar ouder dan ik (hij is 20 en ik 12)

Denk je dat dit een kans van slagen zou hebben? 8 jaar verschil? Totaal verschillende fase van je leven? En wat zouden je ouders ervan vinden? Je familie? Je vrienden? Stel jezelf even al deze vragen (en/of soortgelijke vragen) en beantwoord ze dan eens.

Ik zou je liever niet ontmoedigen om iets te doen wat je graag wilt; maar in dit geval is het gewoon zeer onverstandig en onrealistisch.

Daarnaast is het ook nog eens strafrechtelijk verboden, ook al zouden je ouders het steunen. De jongen/man in kwestie kan behoorlijk in de problemen komen. Bron
Het is dus op elke manier onmogelijk.

Dat hij naar je kijkt wil niet heel veel zeggen. Ik geloof je wel, maar het is maar net hoe je het interpreteert. Dat hij je volgverzoek niet accepteert, geeft ook al aan dat hij niets echt interesse in je heeft. Anders had ie je immers gelijk geaccepteerd. (Tenzij hij niet weet dat jij het bent natuurlijk.)

Het lijkt misschien lastig om hem uit je hoofd te zetten - en dat is het ook wel een beetje (been there, done that) - maar dat is nu eenmaal de enige optie. Je komt vast wel een leuke jongen tegen; misschien niet morgen, maar vast wel ooit/binnenkort. Succes!

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor jullie reacties maar als jullie zouden voelen wat ik voel is het anders ik ken deze jongen al 10 jaar en hij was mijn neef maar nu is hij mijn liefde en dat voelt best gek maar ik hoop dat ik hem misschien kan vergeten

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Lita_2008 

Nu ik weet dat het je neef is raad ik het al helemaal af! Een relatie met je neef is al helemaal onhandig.

ik hoop dat ik hem misschien kan vergeten

Ik hoop het ook voor je. Het zal wel moeilijk zijn. Maar komt goed!

Veel succes

Groetjes NV

Reputatie 1
Badge

Het is niet mijn neef het is de neef van de Vriend van me moeder dus hij is geen bloedverwant met mij maar wel met me broertje en zusje dus in principe kan ik iets met hem krijgen ook mag dat met toestemming van me moeder

 

Reageer