Skip to main content

sugardaddy

Hey, ik was toen ik 12 was een man tegengekomen van 23 die mij 50 euro contant zou geven als ik sex met hem zou hebben, ik had ja gezegd en ik kom nu vaak meerdere keren per week bij hem, mijn ouders zijn er nog niet achtergekomen maar vonden laatst de plek waar ik mijn geld legde en willen weten hoe ik er aan kom, ik weet niet meer echt wat ik moet doen, ik wil eig niet stoppen maar wil ook niet dat mijn ouders weten wat ik doe.

2 reacties

AnneW
  • 334 reacties
  • 28 maart 2025

Hoi ​@anoniemxx2010 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad  en wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Anne - De Kindertelefoon

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 28 maart 2025

Als je niet wilt stoppen om het geld, zoek dan een baantje.  Doe je het om de seks, zoek iemand van je eigen leeftijd.

Wat hij doet is niet ok en als de politie erachter komt vliegt hij in de nor. En daar zijn ze niet zo gesteld op pedofielen.

Stop ermee.  Voor jezelf en voor hem.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen