Vraag

subtiel laten zien dat ik bi ben

• 29 juli 2020
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Badge

Hoi ik weet sinds maart/april dat ik bi ben althans vanaf toen wist ik het zeker maar ik kon me zelf niet heel erg acepteren tot ik laats een heel leuk meisje zag maar daar gaat het nu niet-ingewijde want ik weet zeker dat dat niks gaat worden maar ik wil toch een beetje laten zien dat ik zowel op jongens als meiden val omdat ik me zelf nu accepteer zoals ik ben en ik ben er eigenlijk ook wel trots op ofzo maar ik heb geen zin om het tegen iedereen te zeggen want ik vind het best wel raar dat als je lesbisch homo of bi bent dat je dan uit de kast moet komen maar zodra je hetero bent niet maar ik wil dus wel suptiel laten zien dat ik bi ben hebben jullie misschien tips hoe ik dat kan doen? 

ps sorry voor dit slechte verhaal 😂😂

8 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey

je kan het niet echt laten zien. je kan namelijk niet zomaar zien van oh die is bi die is hetero. srry dat ik je niet verder kan helpen maar je moet gewoon zijn wie je bent en als anderen dat tegengaan dan zakken ze er gewoon in. miss kan je het bvb je vader of moeder vertellen. bij een van hen zul je je vast het meest comfortabel voelen. zeg het gewoon en kijk hoe het gaat. desnoods zeg je het savonds voor het slape gaan. en dan loop je direct naar je kamer.

veel suc6 en geluk gewenst

MVG annoniemejongen

Hoi

Als je graag gaat voor de subtiele aanpak, zou je misschien de bisexual pride flag kunnen gebruiken. Die kan je bijvoorbeeld op een pin op je tas of shirt dragen, of als een vlag in je kamer. Vragen je gezinsleden naar de betekenis van de vlag, kan je zeggen dat je trots bi bent. 

Hier enkele voorbeelden:

Dit is dus zo’n pin die je kan opspelden. 

En dit is een vlag die in je kamer kan. 

Je zou ook tijdens het kijken van een film iets kunnen zeggen als: ‘Dat vrouwelijke hoofdpersonage vind ik knap, maar de jongen vind ik ook wel iets hebben.’ Op die manier geef je een hint dat je ze beiden wel interessant vindt. 

Gr. Kenshin

Badge

@Kenshin 

zou dit ook kunnen/ leuk zijn ?

Badge

@Kenshin

zou dit ook kunnen/ leuk zijn ?

Is oprecht een leuke trui en het geef een goeie hint dat je het bent en graag zou ik een tip willen hebben maar ik denk dat die trui het duidelijk maakt Mvg anoniem veel succes ermee

Da’s een leuke trui :slight_smile:  Het pride-hartje is niet te opvallend, maar wel aanwezig. Dat vind ik goed (en ook nog eens stijlvol).

Gr. Kenshin

Badge

Welke is het leukst ?

De tweede trui is meer algemeen LGBTQ+, terwijl de twee anderen de specifieke pride flag op zich hebben. Als je graag aangeeft bi te zijn, zou ik sowieso voor de bisexual pride flag gaan. Ik vind ze trouwens allebei wel cool, de derde iets stoerder, en de eerste wat tederder. 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Hey,

Ik zou idd zoals @Kenshin al voorstelde soms dit soort merchandise gaan dragen. Je mag best trots zijn op je geaardheid. Ikzelf vind het nog bestwel spannend om met dit soort dingen aan rond te lopen. Durf het alleen als ik met vrienden/famillie ben. Als ik alleen ben voel ik me heel erg aangekeken ofz. Maar in ieder geval wel congrats met het feit dat je nu zo open durft te zijn!!! 

Reageer