Skip to main content
Vraag

sturen met lief

• April 7, 2025
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen

Ik ben een meisje van 15 en heb sinds kort een vriend. Hiervoor waren we al enkele maanden aan het sturen. Toch merk Ik bij vriendinnen dat zij zowel tijdens als voor hun relatie heel veel en bijna constant met hun lief stuurde en direct al bijna alles over hem wisten. Bij mij is dit niet zo, en vooral niet van zijn kant uit . Is dit normaal of kan het zijn dat zijn gevoelens naar mij niet echt zijn?

Groetjes Xje

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@anoniempje_x, wat je beschrijft is helemaal niet raar en komt vaker voor dan je denkt. Iedereen heeft zijn eigen tempo en manier van communiceren in een relatie, vooral als het nog pril is. Sommige jongens (en meiden trouwens ook) zijn van nature wat minder vaak aan het appen of delen misschien niet meteen alles, terwijl anderen juist constant contact zoeken.

Het zegt niet per se iets over zijn gevoelens voor jou. Misschien is hij gewoon wat rustiger of minder van het continu sturen. Het belangrijkste is dat hij betrouwbaar is, je met respect behandelt en jullie samen leuke momenten hebben, ook als het contact niet nonstop is.

Als je er echt over twijfelt, kun je het ook eens rustig met hem bespreken, openheid helpt vaak meer dan jezelf zorgen maken. Probeer vooral te genieten van jullie relatie zonder jezelf te veel te vergelijken met anderen!

xx liefs Wolf 🐺