Vraag

Stiekem vind ik haar toch wel leuk

  • 10 January 2022
  • 8 reacties
  • 159 Bekeken

Badge +1

Hey!!! 

 

Ik heb voor de kerstvakantie een tijdje een meisje uit m'n klas leuk gevonden. Eigenlijk dacht ik zo van, als ik het nu gewoon in de vakantie een paar weken negeer en niet aan haar ga denken, dan zal ik haar wel vergeten. 

 

Maar nu zag ik haar weer vandaag op de eerste dag na de vakantie. Ik kreeg meteen de kriebels in m'n buik.

Ik weet niet wat ik moet dan, wellicht iemand tips. 

 

En als je meer wilt weten zodat je beter kan antwoorden; vraag maar raak. Ik wil er eigenlijk wel even dingen over kwijt 

 

Thanks alvast 

 


8 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hey!

De vraag is of je er iets mee wilt doen. Wil je een relatie of niet? Zo niet, dan moet je het gevoel toch soort van negeren en het houden als een fantasie. Zo ja, misschien kan je een keer een praatje met haar maken? Dan maken jullie contact en misschien kan je daarna een keertje afspreken? Ik weet niet of je haar al goed kent, of eerder met haar gepraat hebt. Als dat zo is, dan is het sowieso makkelijker. Heel veel succes!

Badge +1

Hey!

De vraag is of je er iets mee wilt doen. Wil je een relatie of niet? Zo niet, dan moet je het gevoel toch soort van negeren en het houden als een fantasie. Zo ja, misschien kan je een keer een praatje met haar maken? Dan maken jullie contact en misschien kan je daarna een keertje afspreken? Ik weet niet of je haar al goed kent, of eerder met haar gepraat hebt. Als dat zo is, dan is het sowieso makkelijker. Heel veel succes!

Ja ik ken d'r opzich best goed. En zou wel een relatie willen maar die heeft zij al. 

Reputatie 6
Badge +5

Ja, dat is een probleempje. Je kan simpelweg niet iemand anders gaan wegstoten, dus dan zit een relatie er voor nu niet in. Misschien kan je er nog eens over nadenken als haar relatie voorbij is. Je kan tot die tijd gewoon vrienden met haar zijn misschien

 

Badge +1

Ja, dat is een probleempje. Je kan simpelweg niet iemand anders gaan wegstoten, dus dan zit een relatie er voor nu niet in. Misschien kan je er nog eens over nadenken als haar relatie voorbij is. Je kan tot die tijd gewoon vrienden met haar zijn misschien

 

Maar wat als dat niet gebeurd? En als ze mij niet leuk vindt. 

Badge +1

Ja, dat is een probleempje. Je kan simpelweg niet iemand anders gaan wegstoten, dus dan zit een relatie er voor nu niet in. Misschien kan je er nog eens over nadenken als haar relatie voorbij is. Je kan tot die tijd gewoon vrienden met haar zijn misschien

 

Ik snap precies wat je zegt, en dat hoorde ik bij de kindertelefoon chat ook al, maar, niet lullig bedoeld, jullie hebben makkelijk praten. Ik zie d’r elke dag weer op school en dan elke keer weer die kriebels in m’n buik.

Reputatie 6
Badge +5

Dan kan je alsnog niet iemand forceren om in een relatie te zitten. Als je haar zou opbiechten dat je een crush op haar hebt, kan dat ook het einde van jullie vriendschap zijn. Uiteindelijk gaat verliefdheid ook over bij de meeste mensen, dus er is geen man overboord. Ik snap dat het een lastige situatie is, maar ik kan er heel weinig aan doen <3

Je kan vrienden worden met haar, echt goede vrienden. Wie weet denkt ze in de toekomst dan wel aan je met andere gevoelens. Ik zou niet gelijk in het gat springen mocht het uitgaan ofzo, gun haar de tijd. Maar zorg gewoon dat je er altijd voor haar bent. Dan zal ze je als een van de beste vrienden gaan zien en uiteindelijk misschien zelfs wel meer dan dat!

Groetjes Lucas 

Badge +1

@Lucassss 
Thanks!

Reageer