Skip to main content

Hallo!

Ik Ben een meisje van 12 en er zit een jongen in de andere klas die mij voor 2 jaar leuk vond/vindt? En stiekem vind ik hem ook wel leuk maar ik weet niet of hij mij ook leuk vindt. En ik verpest het ook eigenlijk voor mezelf omdat ik altijd zeg: 'Nee ik vind hem niet leuk' maar stiekem dus wel maar ik Ben bang van als ik hem vk vraag dat mn vriendinnen zullen zeggen van 'Ik zei het toch' en irri gaan doen 

Wat moet ik doen?

Anw aub :(             -Anoniempjes

Hey,

Als je vriendinnen irritant gaan doen omdat jij hem leuk vindt, moet je gewoon zeggen dat ze daarmee moeten stoppen. Als het goeie vriendinnen zijn doen ze dat ook. Als je hem echt leuk vindt, gewoon verkering vragen, niets aantrekken van wat andere zeggen! En als je hem verkering vraagt, weet je gelijk of hij jou ook leuk vindt!

Laat je nog weten wat je gaat doen?

Succes iig.


Hey,

Als je vriendinnen irritant gaan doen omdat jij hem leuk vindt, moet je gewoon zeggen dat ze daarmee moeten stoppen. Als het goeie vriendinnen zijn doen ze dat ook. Als je hem echt leuk vindt, gewoon verkering vragen, niets aantrekken van wat andere zeggen! En als je hem verkering vraagt, weet je gelijk of hij jou ook leuk vindt!

Laat je nog weten wat je gaat doen?

Succes iig.

Hallo,

@OnbekendeAnnoniem1 heel erg bedankt voor dit advies ik heb hem gevraagd en hij zei ja dus heel erg bedankt!

-anoniempjee


Reageer