Skip to main content

er is dus een meisje die ik via snap heb leren kennen en ik wil heel graag afspreken.
maar mijn ouders zijn daar best wel streng over.
dus ik wilde vragen aan jullie hoe ik dit stiekem kan doen.
mijn ouders kunnen altijd mijn locatie zien + ik wil wel bij haar thuis afspreken want dat is handiger gezien het feit dat ze me hoofd wil geven.

alvast bedankt 

Hey!

Ik zou gewoon doen locatie uit zetten van je telefoon als je op de telefoon je locatie wordt gedeeld en dan als smoesje zeggen ja me telefoon is leeg maar liegen is niet zo verstandig maar ik zou dit ook niet te vaak doen voordat je ouders denken dat je iets stiekems aan het doen bent

Groetjes!!!


Wachten tot je ouders weg zijn en dan haar naar jouw laten komen.


Hoi @gwn iemand ofzo ,

 

ik gun je best een leuke date, maar ik ben benieuwd wat je van dat meisje van snap weet en of je haar ook al in het echt hebt gezien…

Straks heb je je locatie uit staan en doet er één of andere pedo de deur open en geen leuk lief meisje van jouw leeftijd….en weet niemand waar je bent…..

 

Ik zou dus voorzichtig zijn met wat je gaat doen.

Vraag haar om te videobellen en als ze dan allemaal smoesjes gaat verzinnen waarom dat niet kan zou ik het iig niet vertrouwen.

Of vraag om een foto met een krant van vandaag of voor een tv met de teletekst aan (dat je kunt zien dat die foto net genomen is, omdat je zelf de datum en tijd van teletekst niet kan manipuleren) en dat zij dan 3 vingers in haar linkeroor steekt  en één schoen bij de veters in haar mond heeft of zoiets. Niet een gewone foto, want die kun je zo van het internet afhalen. Haar niet laten bepalen wat er op die foto moet staan, want misschien weet je van gekke foto's van internet die ze wel kan gebruiken. Jij bepaalt wat er op die foto moet komen te staan. Het moet wel uitvoerbaar zijn natuurlijk...

Snap je wat ik bedoel, wees gewoon voorzichtig, zeker als je iemand nog niet goed kent. Kijk, als je haar kent van school is het anders, dan weet je iig dat ze bestaat.

 

Ik hoor het wel wat er verder gebeurt en als je nog vragen hebt, dan lees ik het wel.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Hey hoi, wat ik zelf altijd deed was vragen of een vriend of vriendin waar jou ouders nog niet super bekend mee zijn, vragen of zij/hem jou een appje sturen met wil je naar mij komen of wil je naar me feestje komen, het is hier hier en hier en dan laat je dat aan je ouders zien en dan ga je er gw heen spreek je een tijd af met je ouders en dan is t geregeld. 


@MickeyMouse 


Oja, daar had ik nog ni aangedacht maar zeker een goed idee


Hoi @gwn iemand ofzo ,

 

ik gun je best een leuke date, maar ik ben benieuwd wat je van dat meisje van snap weet en of je haar ook al in het echt hebt gezien…

… wees gewoon voorzichtig, zeker als je iemand nog niet goed kent. Kijk, als je haar kent van school is het anders, dan weet je iig dat ze bestaat.

 

ik weet heel zeker dat ze echt is.
we hebben al meerdere keren gebeld


Wachten tot je ouders weg zijn en dan haar naar jouw laten komen.

dank je zal ik onthouden


Reageer