Vraag

Stiefbroer gevoelens soort van.

  • 13 September 2021
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

Reputatie 1
Badge

HeyHey!

Ik heb een stiefbroer van 16 en k ben 13.  ik word langzamerhand verliefd op hem denk ik en dat wil ik dus echt niet! ik weet dat zo relatie niet kan….. Soms heb ik het idee dat ie ook op mij verliefd is. Pas keken we samen youtube en toen ging ie mn buik kriebelen enzo. Ik vond het heel fijn. EN we knuffelen elkaar vaak enzo en hebben vaak oogcontact. Hij woont ook in het zelfde dorp en als we elkaar tegen komen dan glimlacht ie altijd heel lief naar mij. En hij snapt vaak met me enzo vraagt hoe het gaat. en soms slaat ie op mn kont. het hoeft nii perse te stoppen maar k wil niet verliefd worden! K weet niet zo goed wat ik moet doen? 

Groetjes ikbeniemand123


4 reacties

Heyy,

Ik denk dat een relatie niet erg verstandig is. Je bent toch familie en krijgt er later misschien ook spijt van.  Dingen die hieraan gerelateerd zijn. zoals bijvoorbeeld lichamelijk contact, zijn het beste om ook te vermijden denk ik. Je kan natuurlijk nog wel gewoon gezellig met elkaar omgaan. En geef ook altijd je grenzen aan als je iets niet wil.

Groetjes van mij

Reputatie 6
Badge +7

Waarom wil je perse niet verliefd worden?

 

Reputatie 1
Badge

Hi jongen999

ja omdat een relatie met een familie lid niet heel verstandig is denk ik

Reputatie 6
Badge +7

Maar bij een stiefbroer heb je toch geen cchte familierelatie?   Het heet ‘broer’ maar het is toch eigenlijk ‘een random jongen die toevallig de zoon is van degene die een relatie met mijn ouder kreeg’ ?

 

Stel dat jullie ouders niets hadden en jij had verkering met hem.

Bijvoorbeeld een jaar lang.

En dan krijgt jouw moeder? iets met zijn vader.  Dan is hij toch echt niet ineens je ‘broer’ geworden, omdat twee volwassenen elkaar 15 jaar na zijn geboorte ineens leuk vinden. 

Reageer