stief-stief neef verliefd of iets anders?

  • 1 October 2023
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

hey, ik ga dalijk een topic posten over familie die ik aantrekkelijk vind maar hiervoor maak ik speciaal een topic

het gaat over een jongen, ik noem hem even Joshua (niet z'n echte naam), hij is familie maar niet biologisch.

Mijn moeders stiefmoeder heeft een paar kinderen, een daarvan is getrouwd met een vrouw die een kind had en hij is Joshua, ik ga het verhaal chronologisch vertellen.  Vroeger, toen we klein waren (hij is 1-2 jaar jonger dan ik), waren we hele goede vrienden, maar ik herinner daar niet heel veel van want daar is jaren en jaren geleden.

Toen ik aankwam in het land van mijn familie, ben ik naar mijn stief-oma's appartement gegaan want daar blijven we meestal, daar heeft ze allemaal foto's van haar kleinkinderen dus ik, m'n broer etc, en ik zag een foto die ik nog niet had gezien. Hij was recent van Joshua, een ongelofelijk leuke jongen, ik kon m'n ogen niet geloven hij is echt 😝

ik vroeg dus wie dat is en toen ze zei, dat het Joshua is, was ik heel verbaasd. Ik had hem al een tijdje niet gezien, hij was dus super knap zelfs op 11 en ik herinnerde dat we hele goede vrienden waren dus ik werd best 'excited' om hem weer te zien. We hadden onderandere teken spullen voor hem meegenomen als cadeau en ik vind tekenen best leuk, soms teken ik op school dingen dus ik dacht, wauw hij vind tekenen ook leuk. Een paar dagen later kwam z'n moeder op visite, maar ik had niet door dat het z'n moeder was, toen vertelde m'n moeder dat en dat we naar hun en Joshua zouden gaan naar hun glamping. Ik vroeg wat we daar gingen doen, en werd ik heel blij toen ze zei dat we zouden gaan in een jacuzzi, zwembad en strand. Ik had dus heel veel zin om daar naar toe te gaan. Toen we een weekje later gingen, en daar aankwamen, zag ik alleen z'n moeder, blijkbaar is hij in de hoofdstad met z'n biologische vader, dus niet mijn stief oom. Ik was 'devastated', de hele nacht zat ik te denken aan Joshua, (dit heb ik op vakantie geschreven, de rest van het verhaal schrijf ik nu, vaca is al lang voorbij en ik ga het dalijk posten maar ik was aan het 'procrastinating') ik was echt super verdrietig.  We hebben de verjaardag van m'n stief oom vroeg gevierd, zodat wij er bij zouden kunnen zijn. We hebben allemaal dingen gedaan en uiteindelijk zijn we op een boot geweest, het was geweldig, het meest blij dat ik was geweest in maanden en maanden, mijn idee van het perfecte ding om te doen is laat in de avond, met familie iets leuks doen met muziek, poolen, bowlen of zoals nu op een boot varen, je kon daar op dat moment ook Venus super duidelijk zien, het (de lucht) was prachtig, het was een geweldige avond en ik en zn moeder hebben heel veel over hem gepraat.

Sinds de vakantie heb ik research gedaan over autisme, ik denk dat ik autisme heb en ze omschrijven Joshua als 'a sheldon' (van big bang < een show) en hij is ook zo, alleen niet even erg maar ik ben hetzelfde, ik voelde me verbonden met hem. We hebben dezelfde rare gewoontes, houden allebei van muziek, en allebei luisteren we telkens naar dezelfde artiest of hetzelfde liedje, over een over, alleen naar hun en dan doen we hetzelfde met iets anders, we houden ook van dezelfde muziek, hij is hetzelfde als ik op meer manieren dan ik hier kan schrijven, hierom vertelde ik over autisme, ik denk dat hij ook autisme heeft een miss is dat het gewoon. Ik voel me alsof niemand me snapt maar hij is zoals ik ben, hij is (een van) de enige persoon die me echt snapt, dat is de grootste reden dat ik nu ook niet kan stoppen met aan hem denken. Ik weet niet zeker of ik hem leuk vind, ik weet zeker dat ik biseksueel ben maar ik weet niet zeker of ik ook biromantisch ben, ik weet niet zeker of ik ook op jongens val (hier ga ik ook een topic over schrijven) maar ik weet dus niet of ik hem nou leuk vind, hij is perfect voor me en hij is super knap, maar hij is familie, ik weet niet zeker wat ik hiermee moet doen, daarom kom ik hier naartoe voor jullie mening en het feit dat jullie nog steeds aan het lezen zijn laat zien dat dit jullie aangaat dus hoop ik dat iemand me wel kan helpen.
We hebben toen we op de boot waren ook in de zee gezwommen, en ik een Joshua zijn niet super spontaan, ik ga meestal niet ineens iets doen maar op een of andere manier is het z'n moeder gelukt om me te overtuigen om te zwemmen in de zee (we hadden geen zwemkleren bions, ze is juist super spontaan, het tegenovergestelde van ik en Joshua maar ik vind der geweldig. Opposites attract ig, dat was alles van de vakantie, maar m'n stief oom komt 2x een week hier naar Nederland met een pauze ertussen, en ik heb een paar uur geleden gehoord dat Joshua en zn moeder ook gaan komen (voor 1 dag) en het is inmiddels 5 uur geleden en ik heb elke seconde gedacht aan Joshua. Ik ben zo ongelofelijk blij dat ik hem eindelijk weer ga zien maar ik wil deze situatie wel onder controle hebben en weten wat er hier is voordat hij komt (de 17e).

 

ik ga dit topic zetten in relaties/liefde, maar het hoort ook wel in seksualiteit. 

wat vinden jullie hier allemaal van?

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit. Tekst ook aangepast omwille van de leesbaarheid (zie de forumadviezen).

Voor de overzichtelijkheid van het forum worden topics maar 1 x geplaatst.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

ff een update. Zijn vader is een week geleden aangekomen. Hij gaat morgen om 5 uur (s’ ochtends) weg. Terwijl hij hier was heb ik nog meer dingen geleerd (die we blijkbaar allebei hebben). en over 3 weeken komt hij weer een week. Joshua zelf komt volgende week dinsdag. Hij gaat ook zeer wsl bij mij slapen (miss met z'n moeder, miss alleen). Ik kan igg niet wachten.

Reageer