Skip to main content

Ik zit wel met iets. Ik word steeds onzekerder van mijn gevoelens. Ik ben normaal niet verlegen maar hier durf ik toch iets niet.

Het is namelijk zo: mijn beste vriendin woont sinds zaterdag tijdelijk bij ons en zal ook nog even blijven omdat ze hier op haar gemak is en zich veilig voelt. Zie ook mijn eerste Topic, dan weten jullie waarom ze hier is.

Maar wat speelt nu bij mij: zij is al heel lang mijn beste vriendin en sinds 2 jaar ongeveer begin ik meer voor haar te voelen, verliefde gevoelens, kriebels in de onderbuik en ze is, buiten dat we veel bij elkaar zijn, vaak in mijn gedachten.

Nu ze hier in huis is, wat heel fijn is, is dat gevoel steeds sterker geworden. We gaan samen naar school, maken samen huiswerk, chillen samen, liggen tegen elkaar aan op de bank, en slapen in hetzelfde (mijn) tweepersoonsbed. Vooral als we op de bank liggen (en we strelen eigenlijk altijd door elkaars haren) en als we in bed liggen krijg ik het warm en verlang ik wel naar meer. In bed slaapt zij best snel maar ik lig gewoon soms nog twee uur wakker! Dan luister ik naar haar ademhaling en krijg positieve rillingen van haar lichaam tegen mij aan! Mijn hart bongt in mijn keel en ik voel iets van opwinding.

Maar ik durf me niet eens te bewegen! Heel graag zou ik helemaal tegen haar aan gaan liggen en mijn arm om haar heen slaan, haar haren strelen en zelfs kusjes geven op haar hoofd! Maar ik durf het niet! Bang dat ze wakker wordt en vraagt wat ik in hemelsnaam aan het doen ben! Ik ben heel bang voor een afwijzing! 

Hoe kan ik zekerder worden en haar misschien wel vragen voor een (mijn eerste) zoen of verkering? Ik wil niet dat ze denkt dat ze ja zegt omdat ze hier ff mag wonen! Ik wil dat ze ja zegt omdat ik verliefd op haar ben!

Help mij!

Tja hier zijn enkele opties: 

-  een brief schrijven en erin schrijven wat je voelt werkt echt of toch bij een vriend van me

- het gewoon zeggen

-  beetje meer knuffels geven enz en kijken hoe ze reageert 

Hopelijk heb je er wat aan 

Liefs anymoymous

Reageer