Dat is niet echt handige timing, maar ja, daar kun je niks aan doen.
Haar nu verkering of iets vragen lijkt me niet verstandig. Ze geeft zelf aan dat ze daar nu geen behoefte aan heeft en dat moet je respecteren. Steun haar voor nu gewoon als vriend. Wat ze heeft meegemaakt is niet niks en ze heeft nu meer aan steun en iemand die er voor haar is dan aan weer meteen een nieuwe relatie.
Jij kan je gevoelens voor haar natuurlijk niet veranderen maar je zult het toch ff moeten parkeren.
Hey man, dat is echt een lastige situatie. Als ze net uit een moeilijke relatie komt, heeft ze waarschijnlijk tijd nodig om alles te verwerken. Het is begrijpelijk dat je twijfelt om nu je gevoelens te delen.
Misschien is het slim om eerst gewoon een goede vriend voor haar te zijn en haar te steunen. Laat haar zien dat je er voor haar bent, zonder direct iets over je gevoelens te zeggen. Ze heeft waarschijnlijk even rust nodig. Als je voelt dat ze er weer wat beter in zit en je denkt dat het moment goed is, kun je voorzichtig checken hoe ze erin staat.
Tegen die tijd zou k gwn een nieuwe topic maken! Dan helpen we je weer graag mee!
Hey! Ik denk dat je gewoon jezelf moet zijn en er voor haar zijn als bestie. Haar vriendschap en vertrouwen geven en laten zien dat jij totaal anders bent dan zo'n kl***** die slaat en idioot doet. Als je een heel goede en fijne vriend bent (twijfel ik niet aan bij jou!) is dat al prachtig en wie weet hoe het dan verder gaat ik denk dat het verstandig is als je haar op 1 zet en een tijdje laat bekomen van die slechte verkering. En hopelijk gaat ze jou zo waarderen dat er meer in zit. Ik kan me voorstellen dat ze er nu nog even niet aan toe is. Geef het tijd, wie weet . Je kunt natuurlijk wel zeggen dat je haar waardeert en een topper vind etc. Jij kunt dat!
Liefs Tover xxx
Hey allemaal
Bedankt voor jullie lieve reacties
Nog geen updates
Ik geef het gwn tijd
Groetjess