spijt van zoen

  • 24 September 2020
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

Badge

Hii ik ben nieuw hier.

Ik heb iets meegemaakt en dat wil ik graag delen en hopelijk hebben jullie antwoordt.

Ik ben een meisje van 14 en ik heb afgelopen zomer voor het eerst met een jongen gezoend. Het is heel gek want ik wist niet wat ik moest doen. Ik was op een zomerkamp en we lagen samen ik mijn slaapzak en het gebeurde gewoon. Ik zoende hem. Maar daarna een paar dagen later had ik gezijk met hem hij ging mij uitschelden en zeggen hoe slecht ik het deed en dat hij mij niet durfde weg te duwen. Het is nu 4 weken veder en ik zit er nog steeds mee, maar ik weet niet hoe ik er af kan komen heeft er iemand tips. 

En owja heeft er miss ook iemand tips hoe je goed moet zoenen?

Gr. No_name010 

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Mijn advies: Trek je er helemaal niks van aan. Die jongen is gewoon gemeen en vals. Jij bent prachtig en sterk en perfect. Niemands eerste kus is perfect.

Mijn tips voor self love zijn:

1. Accepteer jezelf zoals je bent. Ik weet dat dat best moeilijk is maar het lukt je wel.

2. Maak een lijst van alle dingen die je mooi vindt aan jezelf. Hang 'm naast je spiegel, boven je bed of waar je hem vaak kan zien en lezen. 

3. Probeer wat zelfvertrouwen op te bouwen.

Ik heb geen zoentips, helaas. Maar ik denk dat je vast wel iets kan vinden op het internet. 

Ik hoop dat ik geholpen heb. Stay strong!

XOXO 

~BreezyOcean 

Reputatie 3
Badge +4

Die jongen moet stoppen met zo doen. Het is niet normaal, en trek je er dus niks van aan. 
Wat BreezyOcean zei klopt eigenlijk perfect, en ga dat dus doen.

 

 

Reageer