Skip to main content

Hoii, ik ben 13 bijna 14 jaar en ik heb op vakantie een jongen ontmoet. Ik en mijn broertje gingen op de camping met deze jongen zwemmen en voetballen enz en op een avond bedachten we om met z’n 3en te gaan flesje draaien. Ik en die jongen wouden dat mijn broertje bedacht waarvoor we draaiden, zoals een knuffel of kus maar mijn broertje durfde niks te zeggen. Even later kwam mijn moeder om mijn broertje op te halen want die moest naar huis maar ik mocht nog even blijven. Ik en die jongen besloten te gaan wandelen en toen vroeg hij wat ik dacht dat mijn broertje wou zeggen en ik zei geen idee terwijl ik natuurlijk wist dat hij kussen wou zeggen en toen zei die jongen dat we dat ook gewoon kunnen doen zonder mijn broertje, met andere woorden hij wou me kussen maar ik heb nog nooit gekust en ik durfde niet maar wou wel en toen heb ik dus nee gezegd maar nu heb ik spijt en denk ik dat hij me raar vind enz dus hebben jullie tips voor een eerste kus?

Ik zou zeggen, ga ervoor! Toen ik het voor het eerst deed voelde het zo fijn en verlichtend. Maar je mag niet vergeten dat je je grenzen aan mag geven. En ik snap het heel goed als je nog niet wil tongzoenen. Maar als je het eenmaal hebt gedaan moet je niet bang zijn, gewoon doen zou ik zeggen. Succes!

Nee hoor, je hebt niks tegen je zin gedaan, je wist het gewoon even niet en toen deed je niks.  Een vriend van mij zegt wel eens 'bij twijfel niet inhalen", nou, dat dus.

Hoi hoi, hier heeft Tover01 wel wat zoen tips ingevuld 😉

https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/vragenlijst-voordat-ik-18-word-89006?postid=585334#post585334

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer