Speciaal meisje? veel vragen help me alsjeblieft

  • 1 December 2022
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Badge

Okee ik ga dan maar gelijk starten er is dus een meisje die ik echt heel leuk vind, maar ik weet niet of zij ook zo over mij denkt.  Het is dus ik ken haar al 2 jaar we zijn gewoon vrienden, maar laatst kwam ze in me armen liggen en waren we de hele avond close samen.  Ik vond het niet echt, want ik vond er al leuk dus ik kreeg meer hoop. Maar het is zeg maar zo’n meisje die niet snel is daar bedoel ik mee ze word niet snel verliefd of gaat snel zoenen. Ik vind dat niet erg, hard to get, beter dan een meisje die je eerste dag gelijk zoent. Maar dit meisje is echt speciaal voor me en ik snap veel met er en ik reageer zo snel mogelijk als ik kan in klas sta ik altijd beetje bij haar en zij ook bij mij. Bijvoorbeeld ik sta boven haar of ik stond paar keer achter haar maar dan ging ze ook weer niet weg. ( met achter haar bedoel ik wel met lichaam tegen elkaar) maar ik weet dus niet of ze mij leuk vind ze heeft me wel paar keer schat genoemd. En zij reageert ook snel op mij en ik weet het gewoon niet ik word soms zenuwachtig als ik er zie dat ik iets doe of iets verpest ofz. Het ding is ik vind er gewoon heel leuk enz en ik weet niet of zij het zelfde over mij denkt. Plsss help me 


2 reacties

Badge

Hey, je zult het waarschijnlijk niet graag horen maar je moet het haar gewoon vragen.

En ik denk dat je wel kans maakt aangezien ze jou schat noemt en in je armen kwam liggen enz.

Veel succes

Wie is dit 

 

Reageer