soulmate

  • 12 January 2022
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Heyy, ik vind iemand leuk. Ken hem al 3/4 jaar en aas meteen raak. Ik hou van hem en we zijn ook een tijde bezig geweest. Door dat er wat dingen gebeurd zijn hebben we geen contact meer in woon heel zuidelijk en hij bij Amsterdam. Ik denk dat dit mijn soulmate is. Maar ik ben niet de zijne. Hij is heel speciaal voor mij. Mijn eerste echte liefde. De eerste die naar mij luisterde er voor me was van me hield en voor me opkwam. Wat er ook gebeurt, it will always be him. Alleen hij wil mij niet , hoe moet ik nu verder? Iemand ervaring??

 

Xx jr

 

 

 

 

 

 

 


3 reacties

Hey!

Als je wil en hij dat ook wil kan je vrienden zijn maar ik denk dat hij niet zo snel van gedachten zal veranderen wat betreft verliefdheid, dat is nou eenmaal een gevoel en geen keuze. 

Ik denk dat er twee opties zijn: hem als vriend gaan zien, proberen het te vergeten. Bij die laatste is het handiger om wat minder contact te hebben, anders blijf je namelijk ermee bezig en stiekem hopen dat het toch ooit nog wat wordt. 

Groetjes Lucas 

Badge

Hey Lucas,

Dankjswel voor je reactie! 

We zijn momenteel soort van vriebdne denk ik, dus ik denk dat ik dat maar gewoon zo laat. Ga nog steeds kapot van binnen als ik weet dat het niet meer dan dat wordt, maat je hebt wel gelijk.  

Dankjwel 🤍

Probeer bij jezelf na te gaan wat er zo erg is aan alleen vrienden zijn. Bedenk bijvoorbeeld eens dat je gewoon ook af kan spreken en elkaar evenvaak kan zien als dat jullie echt iets hadden. Eigenlijk is er weinig verschil of jullie nou wel of geen verkering hadden

Hopelijk kan je het hierdoor een beetje vergeten😊

Groetjes,

Ikke13

Reageer