Skip to main content
Vraag

SOS ik ben verliefd!!

• October 29, 2025
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

iwannaseeyoudance
Forum|alt.badge.img

Ik heb dus al jaren geen echte crush gehad, en daarmee bedoel ik ook JAREN. En  nu weet ik niet wat ik moet doen. Nou zit ie al gelukkig verplicht bij me tijdens wiskunde maar meeste mensen vinden hem raar (wat ook weer een beetje voordeel geeft voor mij maar ook veel nadelen). Hij kent ook wat van mijn interesses en dan kan ik lekker kletsen, gezellig, maar ja. Wat doe ik daarmee? Hoe doe ik dit?

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Oeh, spannend! Je kunt gewoon een beetje chill met hem praten, misschien over iets wat jullie allebei leuk vinden, zoals muziek of een hobby. Niet te veel druk op jezelf leggen, gewoon kijken hoe de gesprekken gaan. Gewoon jezelf zijn en zien waar het heen gaat, dat is het belangrijkste. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 30, 2025

Hoi ik heb eigenlijk dezelfde vraag haha. Ik denk ook dat je dan het beste jezelf kan zijn en proberen leuk met hem te praten. Belangstelling hebben en het er niet te dik op leggen. Ik heb ook een crush en hij reageert altijd wel leuk als ik met hem praat.  Ik probeer dan niet te overdreven door te vragen. Het is best spannend maar ook leuk om wat vaker met een jongen om te gaan op deze manier.

Groetjes Tjempie xxx

iwannaseeyoudance
Forum|alt.badge.img

--onnodige quote verwijderd--
@Wolf dankjewel voor de tip!! we delen vgm wel wat interesses dus thats very fun

iwannaseeyoudance
Forum|alt.badge.img

--onnodige quote verwijderd--

@Tjempie dankjewel voor de tip!! :D

• November 6, 2025

Hi, het advies van ​@Wolf  en ​@Tjempie  is heel goed. En wees een leuke en lieve interessante meid voor hem. Als het klikt en het is je kerel zal hij het je zeker geven, die liefde en waardering. Groetjes K.