Skip to main content

heyhey ben ik weer. Na de vraag van gister ben ik gewoon weer erg in de war en dit klinkt fk raar maar ja.

Ik denk dat ik die jongen in de gang gewoon laat zitten, ik denk dat dit gewoon niet makkelijk is.  dus nog een vraagje.

 

Ik zit dus op een sport, en ik zeg niet welke vanwege privacy redenen, maar er zit dus een jongen in mijn team en voor diegene die dit niet weten; ik ben homoseksueel en ja dat is bekend in mijn team en iedereen weet dat dus. Ze doen niet homofobisch, gelukkig, maar ze maken de hele tijd grappen erover. Niet erg, want ik kan er zelf ook om lachen. Maar er zit dus een jongen in mijn team die best wel druk is en aanwezig is, en hij maakt vaak grappen dat hij een soort “crush” op mij heeft wat dus waarschijnlijk niet zo is. Maar opzich vind ik hem zelf wel een beetje leuk maar ik vind dat gewoon raar om te zeggen. Ik vind het gewoon al raar om dit zo uit te typen… maarja het moet wel. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, want ja, het is gewoon lastig. Ik had het gister over met vrienden want het is gewoon een lastige situatie… 

Geen reactie

Reageer