Skip to main content

Ik ben een nette, verzorgde jongen die altijd net de deur uit gaat. Ben van mezelf wel wat stiller maar als ik eenmaal een gesprek met iemand heb dan kan ik blijven kletsen. Op een of andere manier tonen meiden nooit interesse. Ik ben niet iemand die snel de eerste stap zou nemen om een gesprekje aan te knopen  alleen probeer ik dit wel maar zien zij mij niet staan. 

Houden meiden wel van jongens die wat stiller zijn? En zijn er tips waardoor ik mij op een niet te “macho” manier interesse kan tonen in een meid? Ik ben 17. 

Hey! 

Ik ben zelf er nog niet helemaal uit of ik op jongens of meisjes val (ben een meisje) maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Van die jongens die altijd heel stoer proberen doen gaan meer met de aandacht van meiden lopen denk ik niet. 

Maar er zijn zeker ook meisjes die van iets stillere jongens houden, ik ben zo iemand bv, ik ben ook redelijk stil altijd en daarom houd ik ook wel van een jongen die iets stiller ik, dus ja er zijn zeker meiden! 

Alles komt met de tijd x

Groetjes 

Anoniem789

Hey! 

Ik ben zelf er nog niet helemaal uit of ik op jongens of meisjes val (ben een meisje) maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Van die jongens die altijd heel stoer proberen doen gaan meer met de aandacht van meiden lopen denk ik niet. 

Maar er zijn zeker ook meisjes die van iets stillere jongens houden, ik ben zo iemand bv, ik ben ook redelijk stil altijd en daarom houd ik ook wel van een jongen die iets stiller ik, dus ja er zijn zeker meiden! 

Alles komt met de tijd x

Groetjes 

Anoniem789

Ik heb precies hetzelfde als @Anoniem789 !!

Hoiii!

Ik hou zelf ook van een rustiger persoon. Niet perse heel stil maar zeker niet luidruchtig en macho als je begrijpt wat ik bedoel.

In mij is, naast online, ook nog nooit interesse getoond (ik ben 16), maar mij maakt het niet uit.

Ik leef gewoon rustig verder (ongeveer)
Blijf vooral jezelf tho!

Er zijn meer dan genoeg meiden die op een stiller type vallen (meestal wel de minder “populaire” meiden iykwim, maarja

Groetjesss x

Reageer