Vraag

Soa of niet?

  • 26 January 2021
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

Heyy, laatst was ik aan het afspreken met een jongen, we raakten elkaar wel een beetje aan enzo, hij heeft mijn pussy aangeraakt, ik ben nu bang dat ik een soa op heb kunnen lopen, want het voelt een beetje geïrriteerd en beetje kriebelig nu, ik kan het niet heel goed uitleggen maar heb ik een soa opgelopen? Of kan dat niet? Ik was dat moment ook ongesteld ik weet niet of dat iets kan veranderen aan deze vraag maar ik dacht ik zeg het er toch bij. Sombody give me answers! 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je toen kleren aanhad kan je geen soa krijgen, als hij je beft volgens mij ook niet, als je echt geslachtsgemeenschap hebt kan je met veel pech soa krijgen, heeft hij soa? Zo nee, kan je geen soa hebben, misschien is je vagina er niet aan gewend en kriebelt ie, een infectie is ook mogelijk, daarvoor kan een bezoekje aan de huisarts nooit kwaad! Groetjez,

-flopflop13 

Heyy

SOA’s worden (lomp gezegd) overgedragen als je vocht uitwisselt. Wat houdt dit in; bij seks; tongzoenen (vgm gewoon zoenen ook). Zolang je ervoor zorgt dat jullie geen vocht uitwisselen is de kans dat je een SOA oploopt heel klein.

Reageer