Skip to main content
Vraag

snappen met m'n ex

• January 22, 2025
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Heyy ik ben dus echt echt echt dom geweest ik vind mijn ex nog leuk zoals je ziet in mijn andere topics haha maar ik heb dus een acc aangemaakt op snap want ik kon mentaal niet meer zonder hem ik hoop dat iemand dit begrijpt anders klink ik crazy haha maar dus op dat acc ging ik met hem appen en hij vind het leuk en ik ook maar ik weet niet zeker of hij weet wie ik ben want ik geef zo veel hints en hij pakt het dan op met bijv "mhm dat heb ik eerder gehoord" of zulke inside jokes die alleen wij 2 kende en ik doe gewoon mezelf alleen onder een andere naam hij heeft na meer dan 22 dagen niet eens een foto gevraagt dus dan denk ik je weet wie ik ben en we flirten snapje maar dan stuurt hij bijv "zit jij bij .... in de klas?" Dan denk ik speel je nou mee of meen je dit dus dan reageer ik met " je bent niet serieus nu toch natuurlijk niet" ik wil niet dat hij boos word maar hoe langer we blijven appen hoe crazyer het word als hij het bijv dus echt niet wist maar wie appt nou zo lang met iemand waarvan hij der uiterlijk niet eens weet ik heb geen idee helppppp ik probeer in t echt ook closer te worden en hij mag me ook nog maar hij houd niet meer van me zegt hij tegen andere mensen maar ik zie hem zo jaloers kijken als ik met een andere jongen praat en anders alles kan terugkomen toch? Ik wil gwn een 2e kans ik ben echt crazy😂 groetjes anoniempje

1 reactie

Forum|alt.badge.img

hai haii, ik heb zelf ook nog héél lang achter mijn ex aangelopen en ik heb er spijt van.

ik vond hem echt heel leuk en het is echt een lieve jongen, maar toch moest ik hem vergeten.

ik heb 2 '’tips'’ voor je, als 1e: denk aan '’als je een boek voor de 2e keer leest, heeft het niet opeens een ander einde'’ dat heeft bij mij heel erg geholpen.

als 2e is mijn tip om te denken aan '’als het meant to be is, dan is er nog wel een manier hoe hij naar me terugkomt'’ en i know dat het een beetje apart klinkt, maar het is echt zo.

heel veel kusjes, anoniemlootje x