snappen met een meisje

  • 24 June 2020
  • 0 reacties
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een meisje en ik snap al een tijdje met een ander meisje. We hebben allebei gevoelens voor elkaar alleen wonen we best ver van elkaar af dus we hebben elkaar nog niet in het echt ontmoet.

 

De laatste tijd snapt ze me ook bijna niet meer vanuit zichzelf(wss omdat ze laatst uit de kast kwam bij haar gezin en die reageerden er niet goed op dus ik denk dat ze zich hierdoor wat minder voelt). Hier heb ik natuurlijk wel begrip voor maar ik wil wel vaker met haar praten. Het ding is dat ik niet zo goed weet waarover we het kunnen hebben en ook vind ik het vaak moeilijk om een gesprek op gang te houden.

 

Ik ben anders bang dat we een beetje uit elkaar groeien en dat de gevoelens weggaan. Ik heb haar voor het laatst 6 dagen geleden gesnapt en ik voel me soms schuldig dat ik haar zo weinig snap omdat ik het gevoel heb dat ik haar juist moet steunen nu ze het wat moeilijker heeft. Maar ja zoals ik eerder zei vind ik het gewoon moeilijk om te praten.

 

Aan de andere kant ben ik ook weer bang dat ik irritant wordt als ik haar de hele tijd ga snappen en ik twijfel ook omdat zij mij dus nauwelijks meer snapt vanuit zichzelf, of ze nog wel zin heeft om met mij te praten enz. 


Wat zou ik het beste kunnen doen? 
 

EDIT: ze had mij 3-4 weken geleden verteld dat ze uit de kast was gekomen bij haar gezin en dat dat de reden was dat ze niet meer veel met me snapte omdat haar telefoon was afgepakt, dus ik zie er geen nut in om nu nog eens te vragen waarom ze me nauwelijks snapt. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer