Skip to main content

Hallooo allemaal,

Ik heb even iets te delen.

Ik was op werk en toen zei iemand van werk tegen mij: ik vind jouw wel bij hem passen, en ik zei zo van nee man hoe kom je daarbij en zei zij ja gewoon.

Maar sinds dat zei erover begon zit ik er over na 't denken en is hij eigenlijk best wel leuk. Qua uiterlijk is hij totaal niet mijn type, dus had het niet verwacht, maar nu begin ik hem wel leuk te vinden.

Ik heb hem dus laats op snap toegevoegd en we snappen sinds die dag elke dag, alleen is het echt onzin dus je kan er niet echt wat uit halen of hij mij ook leuk vind bla bla bla.

 

Nou ik wou dit gewoon even delen en dankje als je het gelezen hebt maar ja, heb je tips reageer dan ff, is wel leuk.

 

Doei doeii

blijven snappen hoor ! heb mijn vriend ook via werk leren kennen😃


Hoiii, wat leuk!!! Mag ik vragen hoe oud je was?  Hoe zijn jullie er achter gekomen dat jullie beide elkaar leuk vonden en hoe en wat hebben jullie allemaal gedaan.

 

 


was 15, heel veel berichten gestuurd en gepraat. was wel duidelijk aan hem te zien aangezien we na werk altijd nog even gingen kletsen. zodoende ben ik erachter gekomen😁


Ahw wat leuk!! Hoe hebben jullie uiteindelijk een relatie gekregen?


hij heeft mij gevraagd, na een maand ofzo al. nu nog steeds samen


Ahww heel lief!!


Hoii, ff een maandje terug maar er is nog steeds niks gebeurt en ook nog niet echt vooruit gegaan.

Dus er is eigenlijk niks veranderd. 

Zijn er misschien nog meer tips?


Reageer