Skip to main content

Snappen met een 18 jarige jongen

• July 7, 2025
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, ik ben dus al een tijdje aan het snappen met een jongen, maar hij is 18 en ik 14... Ik vond het eerst gewoon grappig en hij zat me gewoon de hele tijd een beetje te plagen. Maar toen werd het serieus en we gingen ook in de nacht chatten. We deden doen of waarheid en ik heb dus wel mijn borsten laten zien. Maar de volgende dag had ik daar al spijt van en het voelde allemaal gewoon niet echt meer goed. Ik zei tegen hem dat het niet zou werken, een relatie tussen ons, ook omdat hij in België woont. Maar hij bleef de hele tijd pushen over dat ik dat nog helemaal niet kan weten en dat we moeten afspreken enzo. En als ik dan blijf zeggen dat ik niks met hem wil zegt ie alleen maar: we kijken wel. Dan laat hij me net zolang op geopend tot ik er spijt van heb en sorry zeg voor alles en dat ik hem geen kans geef. Ik weet niet wat ik moet doen, want hij heeft ook al mijn insta, volledige naam, weet waar ik werk en mijn school.  Maar dus ook die naaktfoto's.  Heeft iemand een tip voor mij? Mijn ouders waarschuwen me al mijn hele leven voor dit soort jongens op snap en ik ga het echt niet tegen hen zeggen.

4 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Sta je herkenbaar op die foto's? Dat maakt het probleem misschien wel erger. 

Heel vervelend dat deze jongen zo doet. Het is goed om erover te praten en die jongen geen nieuwe informatie te geven. 

Veel liefs 

Forum|alt.badge.img

Volgens mij niet op díé foto's, maar er zijn wel genoeg herkenbare foto's. Dankje voor je reactie:)

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 9, 2025

Hoi ​@Binding 13 Lover ,

wat goed dat je er hier over durft te vertellen. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken wat je hier aan kunt doen.

Ook zou je eens kunnen kijken op Help Wanted via Helpwanted | Home , voor info wat je kunt doen bij online grensoverschrijdend gedrag. Je kan ook bij Helpwanted anoniem blijven en het is gratis. Je ouders hoeven het dus niet te weten.

Iemand van 18 is trouwens een volwassene en die mag volgens de wet geen naaktfoto’s hebben van iemand van 14, en ook een relatie is niet de bedoeling. Het leeftijdsverschil en verschil in machtsverhouding is namelijk te groot.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Binding 13 Lover, ik snap dat je je nu rot en bang voelt, en dat is heel begrijpelijk. Het is belangrijk om te weten dat het nooit jouw schuld is dat hij je onder druk zet of je grenzen overschrijdt. Jij hebt het recht om nee te zeggen en jezelf te beschermen.

Mijn advies is om hem meteen overal te blokkeren: Instagram, Snapchat, WhatsApp, zodat hij je niet meer kan lastigvallen. Probeer ook met iemand te praten die je vertrouwt, zoals een vriend(in), familielid of hulpverlener, want je hoeft hier niet alleen doorheen.

Bewaar bovendien bewijzen van zijn berichten voor het geval je later hulp nodig hebt. Als hij blijft dreigen of je bedreigen, kun je contact zoeken met instanties zoals het meldpunt online kindermisbruik. Het is eng, maar er zijn mensen die je kunnen helpen om hier veilig uit te komen. 

xx liefs Wolf 🐺