Vraag

snappen en relatie

  • 19 March 2023
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zouden jullie het goed vinden als je een relatie hebt dat je vriendje een ander meisje ( waar hij geen vrienden mee is) boven jou heeft staan ( of zelfs bovenaan)  in zijn beste vriendenlijst? ( of je vriendin een andere jongen?)


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ja? Het is snapchat, geen rank lijst

Het zegt toch dat je heel veel contact hebt met een meisje waar je niet eens vrienden mee bent?

Reputatie 7
Badge +9

Het zegt toch dat je heel veel contact hebt met een meisje waar je niet eens vrienden mee bent?

Ja en? Hij mag toch gewoon praten?

Reputatie 7
Badge +15

Misschien zou ik het aan hem vragen, maar als hij zegt dat ze geen vrienden zijn, hem vertrouwen. Want, wat mij betreft, zou hij ook gewoon met andere meiden mogen  omgaan… 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +7

Kijk wat ik belangrijk vind in een relatie is dat je elkaar vertrouwt. Dus als hij dat meisje bovenaan heeft staan en jij vraagt ernaar, dat die dan eerlijk moet antwoorden. Doet ie dat niet dan is voor mij de relatie al afgelopen. Het gaat om eerlijkheid en vertrouwen. Dus als hij zegt ja is een vriendin van mij in manier van vriendschap ofzo. Dan moet je dat vertrouwen. Als die geheimzinnig is dan zou ik wat verder vragen.

 

Weet niet of je hier wat aan hebt maar hopelijk wel.

Reputatie 7
Badge +17

Daar heb ik geen probleem mee. Maa ik ga sws de telefoon van m’n vriendje niet controleren. Ik vertrouw erop dat hij eerlijk is.

Ik vind snapchat sowieso een beetje overrated, maar goed. Platonische vriendschappen bestaan, ook tussen jongens en meisjes. Ik zou er niet teveel achter zoeken to be honest. 

Hahaha Nou ja ik ben dus dat andere meisje ( niet de vriendin). En ik twijfelde of ik wel door moest snappen omdat we erg veel snappen.  Maar dan weet ik dat het gewoon kan.  Thanks

Reageer