Skip to main content

Snapchat

  • 2 July 2024
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Heeyy, ik weet dat er mensen zijn die echt problemen hebben en dat ik eigenlijk de aandacht niet verdien. Voel je ook zeker niet verplicht om dit bericht daarom te lezen.

Ik had laatst een snap gestuurd naar een vriend van mij, we kennen elkaar nu een paar maanden en alleen online, ik weet wel 100% zeker dat hij te vertrouwen is, en voor de duidelijkheid, ik ben een meisje van 15 en hij is een jongen van 16. Maar ik stuurde die snap, het was een doodnormale snap, gewoon een foto van mij en een filter, niet zo bijzonder dus. Hij had al eerder op zo'n zelfde snap gereageerd met: Cute. Dit keer stuurde hij deze emoji als reactie erop: 😶. Het gesprek ging zo verder:

Ik: Wat bedoel je met😶?

Hij: Laat maar.

Ik: Nee, nu wil ik het weten.

Hij: Dat wil je ni, geloof me maar gwn.

Het kan zijn dat ik enorm dom ben en niet weet wat hij daarmee bedoelde. Maar ik wil het nu wel weten! Heeft iemand enig idee?

Groetjuuuhhhsss, iKiribati

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @iKiribati,

ik weet dat er mensen zijn die echt problemen hebben en dat ik eigenlijk de aandacht niet verdien. Voel je ook zeker niet verplicht om dit bericht daarom te lezen.

Ieder probleem of ieder verhaal is even belangrijk en jij verdient zeker aandacht! Probeer dat gevoel niet te hebben hoor jij doet er ook echt toe! :)

Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik niet zo veel van snapchat snap en ik zou ook niet weten wat hij hiermee bedoeld, maar probeer je er maar niet te veel van aan te trekken het zal vast niks ergs of raars zijn! Hoop dat er nog iemand anders regeert met wat betere tips!

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +5

Waarschijnlijk bedoelde hij dat de snap hem shokte? Dus mss omdat een grappig filter is, of omdat je mooi op de snap stond? 

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @iKiribati Hij vind jouwn filter cute dat is een compliment inderdaad zal dat best raar klinken maar het is een compliment😁😁😁 omdat jij 😶 wist hij dat jij het niet begreep

Groetjes @MR SMILE 

Reageer