Vraag

snap niet wat hij wilt

  • 15 January 2024
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Hoi hoi vraagje,

 

ik heb nu zo’n 2,5 maand fix met n jongen 

maar steeds als het op afspreken aankomt zegt ie niks meer.
Ook stuurt ie nu steeds halve face snaps maar daarna weer full face, soms reageert ie wel op vragen en soms niet….(dit sinds weer een eczeem) 

hij heeft ook gezegd dat ie mijn eczeem niet erg vind, en dat ik mooi ben zoals ik ben. Maar nu ik weer eczeem heb in mijn gezicht doet ie zoals boven benoemd.


maar nu snap ik dus niet wat hij wilt

iemand tips of iets??


3 reacties

Badge

Side note; t ene moment doet ie namelijk wel of ie me leuk vind (veel complimentjes enz) 

mr nu met mn eczeem doet ie zo 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou hem gewoon eerlijk vragen wat hij nou eigenlijk wil want het lijkt er nu een beetje op alsof hij je aan het lijntje houdt.

Reputatie 5
Badge +2

Side note; t ene moment doet ie namelijk wel of ie me leuk vind (veel complimentjes enz) 

mr nu met mn eczeem doet ie zo 

Hey, wat vervelend voor je. Als hij zo blijft doen dan geeft hij wss niet om wie je bent. Dan is ie t niet waard. Maar het kan ook gwn zijn dat het hem een beetje afschrikt ofzo, maar ik zelf zou het niet erg vinden. Je kunt hem ook duidelijk zeggen: “hey sinds ik weer eczeem heb doe je een beetje raar, is er iets? Komt het daardoor? Ik kan er zelf ook niks aan doen dat ik eczeem heb hoor.” Of iets in die richting, je moet het hem ook duidelijk maken want anders blijft hij misschien wel zo doen en dat is ook niet leuk voor jou. Als hij daarom zo raar doet is mijn advies: hij is het niet echt waard, want als je van iemand houdt dan is het niet erg als zijn/haar gezicht zelfs half verband is of als hij/zij een beperking heeft. Hopelijk helpt het je 🌸🫶🏼✨ 

-groetjes @Preppygirl 

Reageer