Skip to main content

OKAY GUYSS LEES PLS FF

ik heb dus iem die in mn oude klas zat (laten we zeggen F)

die ik erg leuk vind, mr kweet niet of die gay is of niet, mr hij heeft nu net nieuwe snap en wil hem dus heeel graag toevoegen, maar even om een situatie te schetsen, ik ben van de school beetje de ‘gay boy’ alleen maar meisjesvriednen etc, en hij is echt tegen overgestelde dus beetje de ‘cool boy’ enz en vgm valt hij ook op meisjes mr k wil m gwn zien via snap ahahah, mr zal ik hem toevoegen of is dat raaar??

want ben bang dat hij het niet accepteert ofzo, en ook had ik hem 1 jaar geleden op een oud acc ook al toegevoegd en dat had hij genegeerd (denk ik ) maar jaa, zal ik het doen??????

gr 

Heyy, voeg hem toe!! Leven is te kort om het niet te doen, voeg hem toe en wacht tot hij terug voegt als hij dat niet doet is dat jammer maar je hebt dan wel kans, als je niet toevoegd heb je 100% nee en als je hem toevoegt heb je kans op een ja als je het doet laat me weten hoe het ging.

Veel succes :D

@Anoniem meisje 

hii, dank voor je antwoord, had het gedaan paar uur geleden, maar ja.. zag al dat hij ong de hele tijd online is geweest, maar hij heeft mij niet teruggevoegd, maar ja k voel me nu gwn beetje dep, omdat wat als omdat ik op jongens val nooit een teenage romance krijg of met iemand zoen, aah ik haat gay zijn, WRM NOU WEER IK AAAAH

hoi

Voeg hem idd toe!
Je weet het nooit, je kan enkel hopen en iedereen die jou topic heeft gezien hoopt ook mee voor jou.
Je moet hierbij gwn afwachten en het juiste moment inschatten en dan vraag je wat je wilt bereiken, ik weet dat jij dit kan!

@Anoniem meisje

hii, dank voor je antwoord, had het gedaan paar uur geleden, maar ja.. zag al dat hij ong de hele tijd online is geweest, maar hij heeft mij niet teruggevoegd, maar ja k voel me nu gwn beetje dep, omdat wat als omdat ik op jongens val nooit een teenage romance krijg of met iemand zoen, aah ik haat gay zijn, WRM NOU WEER IK AAAAH

gwn afwachten, het komt wel goed, en is deze jongen niet voor jou bestemd dan weet ik zeker dat je een andere geweldige jongen op het lijf zal lopen!

succes

@Anoniem meisje

Heeyy!!

Wat jammer! Je was er zo enthousiast over in je topic! Misschien weet hij niet dat jij het bent? Is er een manier dat je hem kan zeggen dat je hem langs zag komen op snap en dat je het leuk zou vinden als hij misschien je even accepteert. Omdat jullie oud-klasgenoten zijn enzo en dat je het fijn vind om een beetje contact te houden snap je 😉

Of je kan ook iets anders zeggen, natuurlijk. Maar je kan hem bijvoorbeeld een appje sturen hierover (als je zijn nummer hebt)? Of in het echt zeggen, maar dat lijkt me wat moeilijker? 

Maar ik wens je veel succes en hoop dat hij je binnenkort accepteerd op snap!

Groetjes Honingg

Vraagje: waarom wil je hem op snap? Ik begrijp uit je bericht dat je hem op school ziet en er rechtstreeks en in real time en live mee kan praten en er naar kijken? Of hoop je dat hij via snap wat losser komt en dingen laat zien? 

En ook : niet elke coolboy zit erop te wachten om kameraad te worden van een gayboy.  Als het niet lukt: er zijn nog héél véél andere super jongens die daar mischien wél voor openstaan. 

grtz

Hiii, ik heb zegmaar prc hetzelfde probleen! Maar hij is dus zegmaar goede vrienden met een van de meest intimiderende jongens van de school… dus durf ik niet gwn met hem te praten omdat hij meestal met die guy is 😞 Maar ik hoop voor je dat het goed komt tussen jullie veel succes byeeeeeeee

hii allemaal @Honey_bee @Erikske @Homo13 @Anoniem meisje @ik.iemand 

jullie wouden nog een reactie denk ik ahah, nee na 5 dagen heb ik het verzoek verwijderd, want ik zag steeds dat ie online was en hoef daar niet als zn aanbidder’ tussen te staan, 

verder foutje in mijn topic, hij is niet iem van mn oude klas, juits van mijn nieuwe klas, en ik denk idd wat @Erikske zei, dat hij wss geen vrienden met me wil zijn, ook was ik vergeten te zeggen dat ik hem ong elke dag op een spel wat we spelen zie, dan chaat ik heel veel met hem, maar ik geloof dat hij te onzeker is ofzo om ‘gay’ mensen op zn snap te hebben, bang dat vrienden het zien.  vind t jammer maar snap t wel, want voor mn ex bsf break up( lees andere topics) was ik een van de cool boys’ haha,

gr j

Reageer