Hoi
ik ben een jongen van 14 jaar ik zit in de derde klas. Ik ben sinds een paar weken weer smoorverliefd op een meisje waarmee ik 8 jaar lang in de klas heb gezeten op de basisschool. Alleen ben ik al een keer afgewezen door haar in groep 7 ofs. Ik weet alleen niet of ze me nu wel leuk vindt ik heb wel dat idee maar dat kan ook mijn verbeelding zijn! Heeft iemand tips?!
ik ben een jongen van 14 jaar ik zit in de derde klas. Ik ben sinds een paar weken weer smoorverliefd op een meisje waarmee ik 8 jaar lang in de klas heb gezeten op de basisschool. Alleen ben ik al een keer afgewezen door haar in groep 7 ofs. Ik weet alleen niet of ze me nu wel leuk vindt ik heb wel dat idee maar dat kan ook mijn verbeelding zijn! Heeft iemand tips?!
Bladzijde 1 / 1
Haha ja sorry dat ik de eerste ben die reageert ik kwam dit gewoon tegen. 1 Heb je al contact met haar of praten julie soms zo niet probeer dat meer te doen maar forceer niet 2 Laat je van je beste kant zien dus doe je haar en doe een gertje op dus zorg dat je erg goed uit ziet
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.