Vraag

smoorverliefd op een jongen geworden wat moet ik doen

  • 2 January 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik woon sinds kort op Bonaire waar ik dus eigenlijk weer een beetje een nieuw leven heb moeten opbouwen wat me aardig is gelukt. Hier in Nederland heb ik nog steeds een vriendin waar ik verkering mee heb alleen die zie ik dus eigenlijk alleen nog via Whatsapp op beperkte tijden. Nou heb ik hier op Bonaire een hele leuke jongen ontmoet Tom hij kwam gezellig bij mij op het strand zitten en we begonnen gezellig met elkaar te praten. Alleen dat gezellig met elkaar praten eindigde dus afgelopen week in dat hij over me rug kriebelde in de auto toen we weer naar het strand gingen. En toen we 1 maal uit de auto stapte liepen we dus richting het strand maar ik heb toen zachtjes tegen een muurtje aangedrukt en toen stond ik in me bikini met hem te zoenen. We hebben nog niks maar ik ben voor het eerst smoorverliefd geworden op een jongen en ik weet gewoon echt niet wat ik er mee aan moet. Hoe moet ik dit in vredesnaam tegen me vriendin vertellen dat ik met een jongen heb staan zoenen en ook nog eens in me bikini. 


2 reacties

Als je vindt dat dit vreemdgaan is hoef je het niet per se te vertellen. Het lijkt me alleen zowel netjes en ook makkelijker voor jezelf mentaal om niet 2 relaties tegelijk aan te gaan. Dus je moet een keuze maken. Onthoud wel: dat je met 1 van de 2 geen relatie hebt betekent niet dat je niet met hem/haar om kan gaan of vrienden kan zijn!

Succes!

Lucas

Ben je echt verliefd of was het een combinatie van meerdere factoren waardoor je zijn aandacht fijn vond? Bijvoorbeeld dat je bent verhuisd, in je vorige topic schrijf je dat Nederland begint te missen, een nieuw bestaan moet opbouwen, je vrienden en je vriendin mist. Dat is ook allemaal logisch als je bent verhuisd. Ik wil ook niet zeggen dat je niet verliefd kunt zijn, maar dat je er misschien kritisch/nuchter naar moet kijken. 

Je hebt een vriendin, hoe merkte je dat je verliefd op haar was? Merk je dat ook bij deze jongen of is dat anders? En waarom, omdat het een jongen is of…? 

Het beste is denk ik wel om eerlijk te zijn tegen je vriendin in Nederland. Je zou je in haar kunnen verplaatsen en je afvragen wat zij ervan zou vinden als zij bijvoorbeeld zoiets in Nederland zou doen terwijl jij in Bonaire zit?

Dit alles is niet bedoeld om je af te kraken of je aan te vallen, gewoon wat vragen en nadenkers. Het hoeft ook niet perse verkeerd te zijn om nu met een jongen te zoenen, maar wees eerlijk naar jezelf en naar je omgeving.

Reageer