Vraag

Smoorverliefd, help

  • 2 August 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal

 

 

Ik ben op vakantie in turkije (waar ik ook soort van woon) en ik kwam een meisje tegen die ik heel mooi vond. En ja ik ben smoorverliefd op haar. En zij ook op mij denk ik.

 

We waren bij de bruiloft van haar zus en daar zochten wij de heletijd oogcontact. Tijdens het oogcontact keken we elkaar aan voor een paar seconden en begonnen te glimlachen en toen verloren we het oogcontact en zo ging het de hele tijd door 2 dagen lang. 

 

En ik heb een vraag want zei is 2 a 3 jaar jonger dan ik en ze heeft nog geen telefoon en binnen 2 weken ga ik weer terug naar nederland maar hoe moet ik contact met der blijven houden?

 

 

Alvast bedankt jongens en meisjes


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey Turgutt

Je zou gewoon je adres kunnen geven en ouderwets brieven naar elkaar sturen. Het enige is dat brieven sturen naar een ander land redelijk duur kan zijn dus je kan niet te vaak schrijven.

Geef alsnog je telefoonnummer misschien krijgt ze later een telefoon of kan ze de telefoon van haar ouders gebruiken.

Verder als ik je post leest heb ik niet het idee dat je echt hebt gepraat met haar. Check eerst maar eens of jullie echt een goede band kunnen krijgen😜

Veel succes

Reageer