smoorverliefd geworden op een meisje van cheerleading

  • 9 June 2021
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds kort zit er een nieuw meisje bij ons op cheerleading en in het begin hebben we echt heel veel gelachen. Maar vanavond hadden we weer training en toen ik haar buik zag en dat perfecte krullende blonde haar werd ik opslag verliefd. Ik wil haar dus heel graag volgende week uitnodigingen om bij ons te komen zwemmen en dan vertellen dat ik mega graag verkering met haar wil. Ze vondt me tattoo van BMW wel aardig gewaagd zij ze vanavond maar toen ze onze dikke BMW zag zij ze ik snap die tattoo nu ook wel. Maar goed ik hoop dus echt dat ze volgende week wil zwemmen bij ons en dat ik haar dan verkering kan vragen. Ze mag van mij alleen wel haar ouders vertellen dat ze die audi wat hun hebben de deur uit mogen doen ik heb een hekel aan Audi stink auto's.


5 reacties

Wat een haat aan Audi's! :wink:

Nou een kleine update ik heb morgen al het afspraakje in plaats van volgende week.

Wat een haat aan Audi's! :wink:

Ik heb een hekel aan audi's ik ben 1 keer naar een cheerleader wedstrijd heen geweest en die moeder had een Audi wat een ramp was dat. Ik heb een totaal stijve rug gekregen van die stoelen en me riem schuurde echt mega hard tegen me buik aan. Ik heb echt pissig met me armen over elkaar gezeten terwijl onze auto gewoon de beste stoelen heeft en heerlijk zitten en ook nog eens ruimte heeft in plaats van opgepropt als een sardientje te zitten. 

Nou een kleine update ik heb morgen al het afspraakje in plaats van volgende week.

Dat is mooi. Ik raad je aan om niet gelijk straight forward te zijn; het is immers de eerste keer dat jullie afspreken. Probeer er een beetje naar op te bouwen.

Niet onbelangrijk: valt zij ook op meiden? Anders kan je het beter voor jezelf houden om verbreking van jullie band te voorkomen. 

Nou een kleine update ik heb morgen al het afspraakje in plaats van volgende week.

Dat is mooi. Ik raad je aan om niet gelijk straight forward te zijn; het is immers de eerste keer dat jullie afspreken. Probeer er een beetje naar op te bouwen.

Niet onbelangrijk: valt zij ook op meiden? Anders kan je het beter voor jezelf houden om verbreking van jullie band te voorkomen. 

Nou ze is vanmiddag bij mij komen zwemmen echt best wel leuk middagje gehad. Toen we op het grasveldje voor ons huis lagen bruin te bakken zij ik dat ik dus op meisjes viel. Ze reageerde echt van oh leuk ze vroeg wist de rest van het cheerleading dit team dan al. Ik antwoordde ja allang maar ja jij bent nieuw ons team dus weet dit nog niet. Toen was het even stil en toen zij ze ik vindt het wel mooi dat je dit tegen me zegt ik zij daarop dankje. Vervolgens was het even stil toen ik tegen haar zij maar ik vindt jou dus behoorlijk leuk en grappig. Waar zij op antwoordde oh echt serieus ik zij ja nou zij ze ik weet het niet of dit kan ik vindt jongens ook best wel leuk. Waarop ik zij ik snap het en vervolgens gingen we maar weer verder zonnen ik voelde me zelf best wel ongemakkelijk toen even. Tot dat ze naar huis wilde fietsten en me zachtjes tegen de auto duwde en me op eens begon te zoenen. Ze zij ik wil het proberen maar we houden het nog even stil tegen de rest van het cheer team dus we hebben officieel verkering nu.  Waar ik als eerst nog dacht dit wordt niks heeft ze zich zelf ook bedacht tijdens het zonnen.

Reageer