Vraag

slikken/ spugen

  • 20 January 2020
  • 14 reacties
  • 2136 Bekeken

Badge +1

hi ik had een vraagje

wat vinden jongens lekkerder? dat het sperma word doorgeslikt of dat het ergens anders komt? en vinden ze het heel erg als het word uitgespuugd? groetjes


14 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb een keer gehoord dat je sperma nooit in moet slikken. Dus dat moet je niet doen! Jongens vinden het vast niet erg als je dat doet, en ik denk dat ze er begrip voor hebben

hopelijk heb ik je geholpen,

koekiemonster

Er zijn jongens die dat lekker vinden. sommige schrikken ervan af. je kan het uitspugen, hem op je laten komen alles kan

Hallo,

 

Als je een jongen hebt gepijpt of klaar komt in je mont, is het beter om z'n sperma door te slikken.

 

Wat hierboven is gezegd dat het ongezond is klopt niet (alleen voor een klein aantal mensen). Zoek maar op '’is sperma slikken ongezond'’

 

Misschien vindt je het sperma niet lekker, maar het is gewoon ff slikken ;)

 

Naar mijn idee is het raar om het uit te spugen, het lijkt dan alsof je hem vies vind, maar je kan het natuurlijk ook aan de jongen vragen.

 

Ik hoop dat je iets hier aan hebt

 

Groet,

Helping Hand

Hey, het verschilt erg per jongen. Ik zou er moet een jongen over praten dan kom je weet je of hij het wel of niet wil. Ook jij hoeft niks, als je het niet wilt doen niet doen maar als je het wel wilt kan dat ook. 

Badge

https://man-man.nl/sperma-slikken-gezond/

Zelf vind ik het geiler als het wordt doorgeslikt

ik ben meisje maar ik slikte het door want het was niet vies dus eum…. ik zou zelf gaan voor doorslikken als je het zelf niet vies vind en jongens vinden volgens mij alle wel lekker

Ik zou het geil en dapper vinden als ze et doorslikken. Het getuigt er wel van dat ze wat voor je over hebben (ervan uitgaande dat ze het vies vinden. Misschien vindt zij het ook wel erg geil). Ik zou het niet zeggen natuurlijk, maar uitkwatten is toch wel jammer hoor.

Pro tip

als je haar waarschuwd dat het eraan komt moet je even wat dieper gaan. Als je achterin haar keel spuit, proeft ze er niets van.

Reputatie 6
Badge +3

Hoe smaakt sperma eig

Badge

-onnodige quotes verwijderd- 

lekker 

Reputatie 2
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Persoonlijk zou ik het fijn vinden als iemand zou slikken :)

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben een hetero jongen maar als ik een meisje zou zijn zou ik het uitspugen. Ik vind het gewoon raar als het in je mond terecht komt

Groetjes

 

Reputatie 3
Badge +3

hi ik had een vraagje

wat vinden jongens lekkerder? dat het sperma word doorgeslikt of dat het ergens anders komt? en vinden ze het heel erg als het word uitgespuugd? groetjes


(ben een jongen)
ik denk wel meeste jongens vinden het geiler als je het zou doorslikken
voor mij zelf zou het niet per se uitmaken aangezien ik weet hoe fucking veel last van je keel je er van kan krijgen

Reageer