Skip to main content

slechte vriendin of niet ?

• February 1, 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hi 

ik wil gewoon effe mn hartje luchten want ik voel me echt slecht door mn ex bestie dus in een vorige topic had ik al vertelt dat we een ruzie hadden maar die was dan weer opgelost want ik dacht dat het beter zou zijn want ze zei dat ik moest kiezen tussen de ruzie en onze vriendschap en ik ban altijd weer te lief om weer voor de vriendschap te kiezen maar nu hangt ze konstant uit met andere mensen ze skipt me enzo en als ik effe niet vriendelijk doe omdat ik bv een slechte dag heb ofzo wordt ze boos op mij 

tijdens die ruzie had ze heel mn klas vertelt dat ik mezelf snijdt en ik ben eigelijk wel een beetje boos omdat dat iets is dat ik haar in vertrouwen had vertelt nu is alles mijn schuld +ze kon wel een betere vriendschap bouwen met een jongen van onze school en heeft een grap met me uitgehaalt en ik was er helemaal kapot van 

ik vindt het gewoon niet meer leuk wat vinden jullie er van 

xxx nevada

1 reactie

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 1, 2025

Hoi wat je moet doen weet ik niet maar ik weet een ding zeker… dit is geen goede vriendin dus probeer het niet goed te maken ze verdient jou niet   veel succes!!