Skip to main content
Vraag

Slechte vriendin?

• May 7, 2025
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Heyy, ik heb echt een dilemma.

Een van mijn vriendinnen is bevriend met de jongen die ik denk ik leuk vind en zei weet dat (we zijn een vriendengroepje 2 meiden 2 jongens) maar ze doet zo close met hem en ook in mijn gezicht na dat ze weet dat ik denk dat ik hem leuk vind toen ging ze me pushen om tegen hem te zeggen dat ik hem leuk vind en relatie wil enzo maar ik wil helemaal geen relatie heb ik ook gezegt maar ik wist het niet eens zeker of ik hem wel leuk vind of dat ik gewoon afleiding zoek en toen zei ik dan app ik voor jou (jongens naam) toen zei ze deal maar nu werd ze helemaal boos omdat ik die jongen wou appen dus heb ik dat niet gedaan nu heeft zei wel iets tegen hem gezegt en nu is hij gewoon klaar met me terwijl hij eerst interesse had.

Ik weet niet wat ik in deze situatie moet doen als ik eerlijk ben ben ik ook klaar met haar als vriendin want het is gewoon geen goede vriendin voor mij ze maakt me onzeker en pushed me in dingen doen die ik niet wil ook waarmee ik serieuse problemen krijg maar hoe doe ik het met die jongen want ik wou het recht praten maar ik zei dat hij het niet tegen haar moest vertellen en toen zei hij laat maar dan 

Help alsjeblieft ik weet echt niet meer wat ik moet doen

2 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Kan het zijn dat er iets van miscommunicatie is? Als je jong bent kun je je nog niet altijd goed in een ander verplaatsen. Misschien vond die vriendin dat jij dat tegen die jongen moest zeggen dat je hem leuk vond en had ze dat helemaal in haar hoofd. Ik ben het met je eens dat dit niet leuk is voor jou, jij moet zelf kunnen beslissen of je dat doet en je vriendin zou het voor zich moeten houden en niet moeten forceren tegenover die jongen, die nu afhaakt zo geef je aan.

Of ze een goede vriendin voor je is weet ik niet, maar voor mij zou het een afknapper zijn. Ik zou nog wel een gesprek met haar voeren dat je dit echt niet leuk vond. Reageert ze daar lauwtjes op dan kun je inderdaad een ander vriendengroepje opzoeken. Soms moet je even zoeken naar échte vrienden en kom je erachter dat de vrienden waarvan je dacht dat ze vrienden zijn, niet echte vrienden zijn. Dat is vervelend maar hoort bij het leven. Goede hechte vriendschap is wel heel belangrijk in het leven want dat maakt je gelukkig!

Liefs, xxVera 💋

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 8, 2025

Heyy dankjewel voor je reactie met die jongen en mij gaat het weer goed dus ik denk dat ik ga vragen wat ze precies gezegt heeft het kan miscommunicatie zijn maar ze had dan naar me moeten luisteren toen ik zei nee maar ze bleef maar doorgaan en zeggen dat ze het ging zeggen of ik nou ja of nee zei 

Groetjesss💖