Skip to main content
Vraag

slapen met vriendje voor het eerst

• April 3, 2025
  • 14 reacties
  • 527 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hi ik had een vraagje ik heb een heel lief vriendje en we zijn nu al een tijdjes samen maar hij vroeg laatst of ik een keer om samen te slapen (waarschijnlijk ook andere dingen doen) alleen ik heb dat nog nooit gedaan en mijn vraag was hoe gaan jullie hier mee om want het lijkt mij wel heel leuk maar het omkleden enzo vind ik gewoon eng/raar ofzo dus hoe doen jullie dit groetjes 😘

Hi I had a question I have a very sweet boyfriend and we have been together for a while now but he recently asked if I would sleep together sometime (probably do other things too) but I have never done that before and my question was how do you deal with this because it seems like a lot of fun but I just find changing clothes and such scary/weird or something so how do you do this greetings 😘

14 reacties

• April 3, 2025

Hoi

Wat fijn dat je zo'n leuk vriendje hebt.

Het is heel belangrijk dat je geen dingen doet die je niet wilt doen. Als je je er niet fijn bij voelt om in het bijzijn van je vriendje je om te kleden, moet je dat ook niet doen. Misschien vind je het fijn om dat al van te voren te zeggen, maar hij zal het echt wel snappen als je zegt dat je je daar (nog) niet fijn bij voelt.

Je zei dat je ging slapen en misschien wel ‘meer’, ookal ga ik er van uit dat jullie hier allebei achter staan wil ik toch even zeggen dat je daar ook het recht hebt om te zeggen dat je het (nog) niet wil.

Ik wens je veel plezier!😉❤️

En ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Groetjes

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 3, 2025

@Noadpve Van omkleden zal wel niet veel in huis komen; van uitkleden des te meer.😎. Als je elkaar uitkleedt, kun je bij iedere stap precies aangeven of je nog verder wil gaan.  Maar hij is lief dus hij zal je grenzen wel respecteren - en jij de zijne.   Je hoeft de eerste keer niet all the way te gaan, het is zelfs beter van niet.

Het zal spannend zijn en ongetwijfeld onvergetelijk mooi  maar stel je niet  al te veel voor van de technische kant van de zaak: er gaat in het begin altijd vanalles mis maar dat is niet erg.  Je leert het wel - als je de slag eenmaal te pakken hebt, gaat alles verder vanzelf.

Geniet ervan!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 3, 2025

@Noadpve ben jij een jongen of een meisje?  Soms reageer je hier als jongen en dan weer als meisje.  Je hebt het soms over je penis en soms over je vagina.  Verwarrend.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 3, 2025

@anoniemdus 
Ik wil het allemaal wel graag zelfs maar ben gewoon bang omdat alles nieuw is voor mij 

• April 3, 2025

Hoi ​@Noadpve,

Het is helemaal oke om het eng te vinden. Het is denk ik fijn om met je vriendje te bespreken dat je het erg spannend vindt. Jullie kunnen het erover hebben en afspreken dat je het gewoon mag zeggen als je het niet meer fijn vind en dat als dat zo is de ander daar dan ook rekening mee houdt.

Wat je trouwens ook kan doen als alles in 1 keer wat teveel is, is het deze keer gewoon bij slapen te houden.(maar ik begrijp het ook als je daar helemaal geen zin in hebt.)

Praten, dat is mijn tip, heb het er over, hij zal je grenzen respecteren.

Groetjes

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 5, 2025

Het komt ook omdat ik een angststoornis heb dat h er moeilijker is voor mij 

• April 5, 2025

Wat naar voor je!

En wat vond je van het idee om iig de eerste keer alleen te slapen. Want dat is al spannend genoeg.

Vraag niet teveel van jezelf!

• April 5, 2025

*Alleen slapen als in zonder seks ofzo, niet als in zonder je vriendje.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 5, 2025

Wat naar voor je!

En wat vond je van het idee om iig de eerste keer alleen te slapen. Want dat is al spannend genoeg.

Vraag niet teveel van jezelf!

Ja ja zou kunnen maar liever niet 

• April 5, 2025

Ik denk dat het dan vooral belangrijk is om te praten met je vriendje. Al van te voren maar ook tijdens, dan kan je op elk moment aan geven wat je wel en niet fijn vind en waar je nog wel of niet aan toe bent. Probeer het zo relaxed mogelijk te maken voor jezelf.

Ik heb zelf ervaring met een angststoornis en weet hoe groot drempels kunnen zijn/voelen die voor anderen normaal lijken. Ik denk dat je door het er over te hebben hier, maar ook met je vriendje je het minder spannend kan maken.

Doe niks waar je je niet fijn bij voelt!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 6, 2025

Onnodige quote verwijderd.

We zijn inderdaad kleine stapjes aan het maken hij heeft mij gisteren voor het eerst topless gezien niks aangeraakt niks gezien helemaal niks maar wel gewoon gekeken en ik vind het echt heel eng maar hij was er voor me en dat was wel fijn btw vind het nogsteeds eng 😅

• April 6, 2025

Wat fijn om te horen!

Veel plezier!😉

Luister naar je gevoel!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 6, 2025

Wat fijn om te horen!

Veel plezier!😉

Luister naar je gevoel!

Doe ik 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 2, 2025

Ik denk dat het dan vooral belangrijk is om te praten met je vriendje. Al van te voren maar ook tijdens, dan kan je op elk moment aan geven wat je wel en niet fijn vind en waar je nog wel of niet aan toe bent. Probeer het zo relaxed mogelijk te maken voor jezelf.

Ik heb zelf ervaring met een angststoornis en weet hoe groot drempels kunnen zijn/voelen die voor anderen normaal lijken. Ik denk dat je door het er over te hebben hier, maar ook met je vriendje je het minder spannend kan maken.

Doe niks waar je je niet fijn bij voelt!

Hey uhm ja het is echt 2 dagen erna uit gegaan door zijn ouders maar ik heb inmiddels een nieuwe topic gemaakt zou jij daar effen op kunnen reageren