Vraag

slapen met vriendin?

  • 24 May 2020
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

Badge

Hallo

Ik ben een jongen14.5 jaar en heb nu eigenlijk verkering met een leuk meisje dat even oud is, het is niet officieel verkering maar ze zei ook al dat ze gwn zit te wachten tot ik haar een keer vraag en dan zegt ze zeker ja dus het is eigenlijk gwn verkering (sinds een week btw, vandaag voor het eerst afgesproken en gezoend en geknuffeld enzo) en nu zegt zij een keer dat de dingen die ze met mij wil doen zijn: films kijken tegen elkaar aan leunen wandelen en samen naast elkaar liggen op bed muziek te luisteren dat we dan uiteindelijk naast elkaar in slaap vallen. En nou vraag ik me af of het normaal is om op 14.5 jaar met elkaar te slapen maar dan totaal niet sexueel ofzo en logeren of dat kan met elkaar in bed of dat je beter ergens anders kan slapen.?? 

Pls advice

Groetjes anoniem XD

 

 


1 reactie

Hoi

 

Wat je vriendin en jij wel en niet met elkaar doen, is iets wat jullie zelf mogen bepalen. Vinden jullie het beiden fijn om op bed muziek te luisteren en daarbij in slaap te vallen? Dan kan dat. Wachten jullie liever nog even met logeerpartijtjes, dan kan dat ook. Bespreek maar goed waar jullie wel en geen zin in hebben, zodat jullie van elkaar weten wat jullie graag doen. 

 

Als jullie over een tijd intiemer met elkaar worden, is het van groot belang om ook daar goed over te communiceren. Op die manier kunnen jullie rekening houden met elkaars wensen en grenzen, en blijft het voor jullie beiden prettig :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer