Vraag

slapen bij vriendin

  • 25 January 2022
  • 4 reacties
  • 420 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Jongen 16, ik blijf waarschijnlijk volgende week in het weekend bij mijn vriendin logeren.  Mijn ouders vinden het oké en haar ouders waarschijnlijk ook. Het punt is dat ik niet precies weet wat er gaat gebeuren. we hebben nu bijna 2 maanden en hebben al gezoend en getongt met ontbloot bovenlijf. Zij wil nog geen seks en ik respecteer dat dus gaat dat niet gebeuren, maar ik vroeg me af of je na 2 maanden bij elkaar zijn al kan vingeren/aftrekken. Kan dit al of is dit te vroeg? en zo ja, hoe kan je dat het beste voorstellen bij je vriendin om te doen?

Ik hoop dat iemand antwoorden heeft.

groeten van mij.


4 reacties

hey, als eerste vet leuk dat bij haar mag slapen! word vast leuk. maar zoals je zelf zegt je moet haar keuzes respecteren het komt vanzelf als ze er klaar voor is begin je dat te merken. ook denk ik niet dat je haar moet vertellen dat je graag dingen bij der wil doen. ik bedoel tuurlijk moet je vragen of ze het oke vind enzo maar ik denk dat je het gewoon moet afwachten. imean ga een film kijken en zoen der knuffel der en maak het haar op der gemak. dan is het alleen een kwestie van haar een beetje geil proberen te maken en vragen of ze het oke vind. en als ze het goed vind ga je verder en zo niet dan stop je en zeg je gwn dat knuffelen ook goed is en dat je haar keuze respecteert groetjes mij!

Hey MaaktNietUit,

Thx voor de tip.

Dit is voor mij en voor haar allemaal de eerste keer dus alle tips zijn welkom :)

Groeten van mij.

Reputatie 7
Badge +19

kan je vertellen hoe het afloopt???????????

Hey wilherlmavela,

Het logeren is uitgesteld dus ik weet net zo veel als jij.

Ik zal het plaatsen als ik heb gelogeerd :)

Groeten van mij.

Reageer