Vraag

Situatie met crush is raar en een vriend

  • 24 March 2022
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hey mensen, 

Ik ga in dit topic een paar vragen stellen over mn crush en het verhaaltje vertellen. 

Ik en me crush appen letterlijk elke dag, vaak 2x een halfuur. We doen eigenlijk om de beurt de ander eerst appen. Het duurde erg lang voordat zij deze hint door had, maar het is gelukt. Du we appen elkaar sinds vorige week elke dag, soms erg lang en soms kort. We delen erg veel met elkaar, van school, tot “wat moet ik eten” en mental health dingen. 

Oke en hier komt het ding:
We zitten in dezelfde klas en we praten nooit op school, ondanks dat we elke dag appen. 

Dit was rond september-november anders, toen praatten we op school en we appten gewoon. 

Ik ben zelf erg verlegen bij haar, dus ik durf geen gesprek te starten. Ik kan wel gewoon met andere meiden praten enzo. Zij praat ook gewoon met andere jongens. Maar we praten niet tegen elkaar. Ik kan met iedereen uit de klas een praatje starten in de klas behalve haar. En het lijkt alsof ze met elke jongen in de klas praat behalve ik. 

Dus mijn vraag hier is, wat kan dit betekenen? Denken jullie dat ze mij leuk vindt gebaseerd op dit?

Ander ding waar ik me erger is een jongen genaamd “D”. 

Ik en D zijn vrienden. Ik weet wie hij leuk vond, maar hij niet wie ik leuk vind. 
Kortgeleden had hij een crush op een meisje genaamd “T”, maar toen was het opeens voorbij. 
Toen ik hem vroeg of hij nog op “T” was, zei hij nee. 
Maar het ding is, hij praat sinds kort best veel met mijn crush. En “D” is ervan overtuigd dat er één meisje uit de klas verliefd op hem is. Ik ben nu bang dat mn crush op hem is, want zij praat op school best veel met hem. 

Denken jullie dat het kan dat “D” mijn crush leuk vind? Denken jullie dat mn crush op “D” is?

Wees alsjeblieft eerlijk, dat waardeer ik het allermeest. Ookal is het antwoord misschien niet positief, wees gewoon eerlijk :)

Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor je antwoord!
Groetjes, Sano07


3 reacties

Hai,

Het zou best kunnen  dan “D” op jou crush is en andersom kan ook. Dat je niet met je crush praat hoeft niks te betekenen want jij begint het gesprek ook niet, dus wie weet durft zij het ook niet. Als je wil dat het wat wordt tussen jullie moet je denk wel stappen nemen. Anders heb je kans dat iemand anders, zoals “D”, er met je crush vandoor gaat.

Hij is overtuigend, maar het kan altijd mis zijn. Jullie appen toch ?? . Dan kan je altijd appen om af te spreken en als zij met jou appt dat is al een goede begin . Ik denk niet dat je crush op is want zij praat ook veel met andere jongens, maar er besta een kans dat op haar is. Ik zou gewoon even met hem over praten 

 

Emma

 

Reputatie 7
Badge +9

@J8j8 @Emmalove 

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben van plan om haar vaker te spreken op school. 

 

 

Reageer