Beantwoord

Single voor het leven - Hoe krijg ik een vriendin.

• 19 november 2019
  • 6 reacties
  • 364 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben al 13.5 jaar single, hoe kan ik eindelijk een vriendin fixen? :)

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 november 2019, 11:00

Hoi,

Je bent pas 13. Heel veel kinderen hebben op die leeftijd nog geen verkering gehad dus is er niks aan de hand. Ben je al verliefd? Stap op diegene af en knoop een gesprek aan. Gewoon iets casuals over school bijvoorbeeld. Als je gewoon leuk en aardig tegen haar doet begint ze misschien ook iets voor je te voelen. Vooral niet jezelf aan uitsloven! Veel succes!

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi,

Je bent pas 13. Heel veel kinderen hebben op die leeftijd nog geen verkering gehad dus is er niks aan de hand. Ben je al verliefd? Stap op diegene af en knoop een gesprek aan. Gewoon iets casuals over school bijvoorbeeld. Als je gewoon leuk en aardig tegen haar doet begint ze misschien ook iets voor je te voelen. Vooral niet jezelf aan uitsloven! Veel succes!

Reputatie 1
Badge +1

75% van de 13-jarigen hebben al verkering (gehad) en mijn beste vriend ook maar thanks voor je tips.

Reputatie 2
Badge +4

75% van de 13-jarigen hebben al verkering (gehad) en mijn beste vriend ook maar thanks voor je tips.

En 75% plus je beste vriend eindigt op niks. Niet rot bedoeld tho. Tegenwoordig moet alles zo snel gaan.. seks, relaties, drugs etc. Waarom? Hoeft allemaal niet en al helemaal niet nu. Geniet nou maar van je vrije leven, toen ik 13 was dacht ik nog lang niet aan een relatie hahah

Badge +1

haha ik ben al 16,5 jaar singel

nyny

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben ook al 14 en een half jaar single, maar ben een jongen en een beetje social awkward ¯\_(ツ)_/¯

Badge +1

Ik ben ook 13 en ik vind het ook lang duren, en sommige mensen vinden hun liefde pas als ze 20 zijn ofzo, je weet het niet. Je hoeft je in ieder geval NU niet druk te maken om relaties, dat komt heus nog wel. Geniet nog maar van je rustige leven! :)

Grtz Shadowz

Reageer