Skip to main content

Heyy,

Er staat "single voor altijd" ik ben bijna nergens bang voor, maar wel voor dat.

Ik heb nogal een ingewikkelde thuissituatie en eigenlijk ben ik bang dat iemand me niet zou willen omdat ik een soort "problemenkind" ben.

Ik mis eigenlijk liefde in mijn leven. Thuis is daar geen plek voor, ik ben de jongste en word altijd in een hoekje gezet en moet het uitzoeken. Ik heb veel vrienden, maar toch voel ik me alleen.

Hebben jullie misschien tips om ervoor te zorgen dat ik me gewoon een beetje happy kan voelen??

-xxx-

Senna

Hey, wat naar voor je dat t thuis niet zo lekker gaat. 

Ik denk dat iedereen soms stiekem een beetje verlangd naar "de ware" maar ik denk ook dat het belangrijk is om er niet al te veel mee bezig te zijn. Probeer eens wat meer je te verdiepen in de vriendschappen die je al hebt door vaker af te spreken en wat diepere vragen te stellen dan koetjes en kalfjes. Of spreek wat vaker af met één persoon in plaats van de hele groep om elkaar beter te leren kennen als vrienden. De liefde komt ooit wel dus probeer je nu te focussen op jezelf en je vrienden. 

En over je thuissituatie zou je miss kunnen praten met iemand die je vertrouwd. (Mentor, vriend, ander familielid etc.)

Ik hoop dat het helpt!


Dankje wel voor de tip!

Ik ga kijken of ik het in het vervolg kan gebruiken.


ik dacht de ware te hebben gevonden maar hij ging vreemd en heb nu ook weinig vertrouwens meer in de liefde maar ergens geloof ik er nog steeds wel in


Reageer