Single & gelukkig zijn

  • 18 July 2020
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

De laatste tijd ben ik zo gelukkig met single zijn, en ik weet niet waarom. Normaal ben ik die jongen die altijd een vriendin wilt, maar ik voel me zo gelukkig met mijn vrienden dat ik geen vriendin meer wil, ik kwam er gister achter toen ik al bij de 5e film van Harry Potter was binnen 3 dagen, ik voelde me zo gelukkig dat ik nergens aan hoefde te denken. Ik vind het zo fijn om te kunne gamen zonder dat ik mijn game op pauze moet zetten omdat die ene meid me snapt, zo fijn om buiten te chillen met vrienden en niet te hoeven denken aan een meisje die me raar vind en ik nooit een vriendin krijg omdat ik "raar”ben. Het boeit me gewoon allemaal niet meer en ik wil gewoon lol hebben met vrienden en vriendinnen de komende jaren op school. 

Ik ben zelfs weer bang om een vriendin of crush te krijgen want ik wil gewoon single blijven, wat kan ik eraan doen om geen crush op iemand te krijgen?

 


6 reacties

Hallo anoniemegast43 :)

Goed dat je je zo fijn voelt!

Er zijn niet echt tips hoe je geen crush op iemand krijgt.

-TheMightySlayer <3

Heyy

Er zijn niet echt manieren om niet verliefd te worden. Als je verliefd bent, ben je verliefd.

Ik wil zelf ook geen vriendin. Vindt het prima zo. Ben nu 15 en heb nog geen vriendin gehad. Single life is happy life. Tot nu toe toch!

Groetjs

Reputatie 3
Badge +4

je word gwn verlief of je word het niet dat is gwn iets dat je niet kan bepalen dus geniet er nog maar ff van.

 

veel suc6

 

MVG annoniemejongen

Bedankt iedereen, nouja klinkt raar maar als ik niet verliefd wil zijn kan ik dat wel bepalen. Dan zorg ik gewoon dat er geen contact is en dan gaan die gevoelens weg.

Hey anoniemegast43

 

Als jij het single-leven fijn vindt; geniet er dan maar van :slight_smile:  Voel je niet verplicht om je in een relatie te bevinden, en probeer die groepsdruk om een vriendin die weleens voorkomt, maar links te laten liggen. Ben jij gelukkig zonder relatie, is dat prima. 

 

Als ik jou was, zou ik nu nog niet besluiten wat ik met de rest van mijn leven doe. Heb je over een tijd wel weer behoefte aan een relatie, zou het namelijk niet verstandig zijn om die behoefte te negeren. Houd dus een open geest rond dit onderwerp. 

 

Zoals hierboven al gezegd werd, is er geen middeltje of methode die verliefdheid kan voorkomen. Ook is het niet de bedoeling om je af te gaan zonderen van meisjes, om geen gevoelens voor ze te kunnen krijgen. Begeef je nog onder de mensen, ook als je dan het risico loopt verliefd te worden. Je wilt namelijk niet eindigen als een eenzame kluizenaar. 

 

Dus: geniet van je single leven, maar probeer in je achterhoofd te houden dan je niets hoeft uit te sluiten in de toekomst. Wie weet krijg je nog behoefte aan een relatie, wie weet niet. Allemaal even prima. Bekijk het maar. 

 

Gr. Kenshin

Je hebt wel gelijk, bedankt! Ik wil ook niet voor eeuwig alleen blijven, maar nu ben ik er wel blij mee.

Reageer