Skip to main content
Vraag

single en nog nooit een ex

• November 26, 2025
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik ben 15 (binnen 3 maanden 16)  en heb nog nooit iets gehad met iemand. Zelfs niet een beetje. Is dit normaal?

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • December 1, 2025

ik ben ook 15 en ik ook niet

Forum|alt.badge.img

Ja het is heel normaal ik ben 14 maar toch ken ik heel veel mensen die al jouw leeftijd zijn en nog nooit iets gehad hebben.

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Hoi! Ik ben 13 en ik vind liefde zelf best apart, maar ik denk: als je iemand ziet die je aardig of leuk lijkt, maak gewoon een praatje. Noem het pas een relatie als het echt zo voelt.
Tot later!

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 2, 2025

Hoi,

De reactie boven deze klopt niet. Niet alle meisjes gaan op uiterlijk, sommige meisjes gaan op persoonlijkheid. Je moet niet teveel pushen en juist een goede band opbouwen. Ik heb zelf ook nog nooit een relatie gehad, maar dat gaat nog wel hopelijk gebeuren. Wees jezelf en de ware komt nog wel eens.

Groetjes,

ghast

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 2, 2025

natuurlijk is dit normaal. er zouden 100% meer mensen rondom jou zijn die dat ook hebben. het belangrijkste is dat je iemand vind waar je goed bij voelt en goed om mee kunt gaan. je zult wel zien dat je zo'n iemand zal vinden, het zal misschien wat tijd kosten.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 2, 2025

Heyy,

Er is geen goed of fout, normaal of raar en snel of langzaam als het om liefde en relaties gaat. Ikzelf ben een meisje van 15 en merk dat veel mensen om me heen relaties krijgen en ik niet. Ik heb mezelf aangeleerd om hier niet onzeker over proberen te worden, maar juist te denken “Mijn tijd komt nog wel.” Dit helpt mij heel erg! Je komt echt nog wel iemand leuks tegen!
Xx,

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 2, 2025

Bedankt allemaal