Skip to main content
Vraag

Should I shoot my shot?

• September 13, 2026
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey iedereen, ik ben een jongen van 14 en heb een crush op een meisje. Ik zal even wat green flags geven of red flags, ik wil graag weten of ik mijn kans zou pakken of niet.

Green flags:

We praten redelijk vlot en niet erg akward.

We praten ook vaak als we stil moeten zijn.

Ze zegt allemaal random dingen die niet eens uitmaken maar gewoon…. “informatie” idk.

Ze judged me niet (lacht me wel uit als ik iets superdoms doe ofzo gelijk tegen een deur botsen). Unlike vele andere meisjes die me voor geen enkele reden haten.

Bij de meeste jongens praat ze niet echt, dus met mij en nog anderen maar in het algemeen niet gewoon elke jongen. (je snapt wat ik bedoel)

(soort van) Red flags:

Ik heb haar nog nooit betrapt op staren.

Soms als ik dicht in haar personal space kom draait ze wel een beetje weg maar soms als we schrijven raken onze armen en trekt ze niet zo direct weg dus dat is dan miss eigenlijk wel logisch I guess.

(btw de red flags zijn niet zoooo red als je snapt wat ik bedoel).

Dus guys (of meisjes die dit doen als ze iemand leuk vinden). Zou ik het riskeren?

4 reacties

Nirvana.fan
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 13, 2026

Zeker doen!! Zorg wel dat ze zich op haar gemak voelt. Maar ik zou het haar vertellen! 

Ontzettend veel succes! 🍀

Groetjes, xx

Forum|alt.badge.img

idkk, want ikzelf ben een meisje en ik heb een crush waar ik onzettend veel nr staar en ikzelf draai me niet weg als ie dichterbij komt, mr dat vverschild per persoon.

succes!

groet, XXX

Anoniemekaasblok
Forum|alt.badge.img+1

Dag kereltje

kijk

dat je dr nog nooit hebt betrapt op staren is omdat jullie naast elkaar zitten (denk ik vanwege: als we aan t schrijven zijn raken onze armen elkaar). Das beetje moeilijk om dan te staren en zeer awkward voor dr om dan betrapt te worden.

zitten jullie samen in de pauze?

zoja: ga gesprekken aan en glimlach heel lief en als je durft, geef je n knipoog en dan bloost ze vast wel

zonee: maak zoveel mogelijk oog contact en, net zoals bij hieboven, glimlach heel lief en geef als je durft n knipoogje mr niet te vaak he

nou ja dat zijn mn tips. Ik zou nog niet echt doen je kan bv vragen irl of op snap of ze ddw wil doen dan vraag je nr crush enz en dan zegt ze miss ja en dan zeg je hoe heet hij? Dan zegt ze (hopelijk) dat ze t niet kan vertellen (want jij bent tttttt) en dan zeg je 1ste letter dan? Miss zegt ze dat wel anders zeg je een letter in zn hele naam (hopelijk is je naam een beetje kort) en dan als t jouw naam of een letter van jou is vraag je :

wacht, ben ik het?

zoiets zgmr

nouja succes manneke

joe

Min123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 16, 2026

Heyy!! Ik durf zulke dingen nooit eigenlijk haha maar super knap als je het doet. 

Ik zou het zeker doen, als ze lief is zou ze er nooit stom over doen, dus wat heb je te verliezen? Veel geluk :)