Vraag

sex, pijn en zondercondoom

  • 22 August 2021
  • 7 reacties
  • 358 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hai,

ik heb een paar vragen, want ik zit ergens mee.

paar dagen geleden was ik met mijn vriendje van 18 zelf ben ik 16 trouwens. we waren gewoon beetje aan elkaar aan het voelen. op een gegeven moment ging ik hem pijpen en aftrekken en hij mij vingeren. ik heb gezegd dat ik nog geen sex wilde. hij vroeg of hij er 1 keer in mocht en ik twijfelde, maar ik heb ja gezegd. toen hij het ging proberen deed het zoveel pijn maar ik snap het niet want ik was gewoon heel nat zeg maar dus daar kan het niet aan liggen. het is niet helemaal gelukt om het erin te krijgen, maar het deed zoveel pijn dat ik gewoon moest huilen waar ik me echt voor schaam. de piemel is er maar ongeveer 3 cm in geweest. hij is wel heel lief voor me dus hij stopte gelijk als ik zeg stop. ik zit met nog een dingetje, want het was zonder condoom, maar dat kwam omdat we er echt niet op rekenden dat dit ging gebeuren. maar nu ben ik bang dat ik zwanger ben of iets. kan dit? en ik heb zo het gevoel dat hij het helemaal niet met condoom wilt doen, maar ik durf het niet met hem erover te hebben. maar ik weet zelf dat ik moet praten met hem dus dat ga ik ook doen. ik weet nu niet of ik spijt heb ja of nee van dat hij er een stukje erin is geweest. maar ik hou wel echt heel veel van hem en hij van mij. dus alsjeblieft als iemand me vragen zou kunnen beantwoorden of er iets op heeft te zeggen alsjeblieft ik ben je heel dankbaar!

groetjes, 


7 reacties

Ik heb gezegd dat ik nog geen sex wilde. hij vroeg of hij er 1 keer in mocht en ik twijfelde, maar ik heb ja gezegd. toen hij het ging proberen deed het zoveel pijn maar ik snap het niet want ik was gewoon heel nat zeg maar dus daar kan het niet aan liggen. het is niet helemaal gelukt om het erin te krijgen, maar het deed zoveel pijn dat ik gewoon moest huilen waar ik me echt voor schaam. de piemel is er maar ongeveer 3 cm in geweest. hij is wel heel lief voor me dus hij stopte gelijk als ik zeg stop.

De eerste keer kan sowieso even wennen zijn. Je vagina is het immers (nog) niet gewend. Echter, zoveel pijn bij een relatief geringe binnenkomst klinkt niet echt goed. Het zou best kunnen komen doordat je gestresst was o.i.d.. Ik raad je/jullie aan om het nog een keer rustig te proberen (met condoom!). Gaat het echt niet? Dan zoeken we een andere oplossing.

Ik zit met nog een dingetje, want het was zonder condoom, maar dat kwam omdat we er echt niet op rekenden dat dit ging gebeuren. maar nu ben ik bang dat ik zwanger ben of iets. kan dit?

Is er een mogelijkheid? Ja. Maar die kans is nihil. Hij is er maar zeer kort 3 cm in geweest. Tevens is hij niet in je klaargekomen, dus dan zal het al voorvocht moeten zijn geweest.

Je zou het de komende tijd nog even in de gaten kunnen houden of een zwangerschapstest doen. Dat laatste geeft in principe sowieso uitsluitsel en is dus misschien verstandig als je je erg zorgen maakt. Een test kan je het beste halen bij een drogist of apotheek.

en ik heb zo het gevoel dat hij het helemaal niet met condoom wilt doen, maar ik durf het niet met hem erover te hebben. maar ik weet zelf dat ik moet praten met hem dus dat ga ik ook doen.

Dat is niet per se iets dat weinig voorkomt, maar is inderdaad wel onverstandig. Condooms zijn zo goed als een must voor veilige seks. Het liefst nog in combinatie met een ander voorbehoedsmiddel zoals de pil.

Ik begrijp dat het misschien vervelend kan zijn om hem ervan te overtuigen dat hij wel een condoom moet gebruiken - of dat jij dat in ieder geval wilt - maar als je even een goed moment vindt en het rustig en duidelijk uitlegt, zal hij dat vast accepteren (als ik zo van jou hoor hoe hij is).

 

Houd je ons op de hoogte? Succes! :)

Badge

misschien komt het gewoon omdat je het niet had verwacht. Misschien ben je er nog niet klaar voor

Vergelijk het met een vaccinatie.  als je weg kijkt en het niet verwacht (dus als je er nog niet klaar voor bent)

doet het pijn. Maar dat ligt niet aan de persoon zelf(bijvoorbeeld jij nu). iedereen heeft een bepaald ritme

Badge

Hi,

Denk dat je er gewoon nog niet helemaal klaar voor bent!

maar het kan bijna niet dat je nu zwanger bent alleen als hij op het moment dat hij klein stukje in jou vagina zat klaar kwam

Je kan anders een zwangerschapstest kopen

en over de condoom gewoon over praten want denk niet dat hij ook al op deze leeftijd vader wilt worden 

dankjewel  voor jullie reactie ik ga er zeker wat mee doen. ik heb nog een vraagje want ben ik nu dan ontmaagd?

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

dat is moeilijk te zeggen. Officieel wel

 ik heb nog een vraagje want ben ik nu dan ontmaagd?

I guess? Misschien niet helemaal omdat hij er maar kort en niet volledig in is geweest. Hoe dan ook, maakt het iets uit? Wel of niet ontmaagd zijn? Het hoeft niet op je visitekaartje toch? ;)

nee het hoeft niet op een visitekaartje ;) maar ik vroeg het me af.

Reageer