Vraag

Sex op je 14e

  • 8 September 2020
  • 4 reacties
  • 571 Bekeken

Badge

Heyyy ik ben 14 en een meisje alleen wil al seks hebben en ik denk mijn vriendje ook alleen ben bang want ik ben bang zwanger te worden of als hij na de seks het misschien niet fijn vond en dat hij mij er daarna gaat dumpen hij is ook 14 iemand misschien tips?


4 reacties

Hallo Mariampi :)

Je kunt een condoom gebruiken om te voorkomen dat je zwanger raakt. Je moet dan wel weten hoe je het condoom te gebruiken en ervoor zorgen dat die niet scheurd. Als je vriendje je dumpt omdat hij de seks niet zo fijn vond, is het geen goed vriendje.

-TheMightySlayer <3

Heyy

Je kunt anticonceptie gebruiken om seks te hebben. Met een condoom is de kans relatief klein dat je zwanger wordt. Let wel op goed gebruik en gebruikdata Enzo, anders scheurt een condoom sneller.

Als je vriendje je dumpt omdat de seks niet goed is ziet hij je niet graag. Het is grof maar het is wel zo. Dan zoek je beter een andere jongen, sorry.

Groetjs

Badge

Gebruik inderdaad gewoon een condoom.

en ik wil je niet bang maker maar sex kan in het begin niet altijd even fijn zijn.

zorg dan ook dat je rustig begint en doe het op een moment dat je uren de tijd hebt,

want hoe langer het voorspel dus vingeren, aftrekken, pijpen en beffen (is trouwens ook geweldig om te doen) dat zorgt ervoor dat alles wat beter verloopt. je lijf ontspant dan meer en jij ook en dan is de sex veel fijner.

 

en over je vriendje daarover ben ik het eens met de andere 2 mensen

Reputatie 2
Badge +2

heyy

 een van de dingen met sex is dat je het alleen moet doen als jij het wil en wat ook mee speelt is dat je jou lig gaam aan een ander vertrouwd aan je vriend dus je eerste keer moet je niet doem om sex te hebben maar om je maagdelijkheid aan een persoon te geven aan hem dus je hoeft niet bang te zijn om zwanger te raken als je condoom en pil gebruikt en hij dumpt je waarschijnlijk niet als hij het slecht vond als die echt van je hield zou die je op zo'n moment het aan je leren in plaats van dumpen en doet die dat toch je bent beter af zonder hem

 

kuzz

Reageer