Skip to main content

Hallo allemaal

Ik ben 15 me zus is 8 jaar ouder en woont al op haar zelf en ik ging een week logeren bij haar want me ouder gingen op vakantie en na dat ik daar aankwam was het al avond dus ging douchen alleen toen kwam me zus naakt binnen wou ook gaan douchen ik draaide me om kreeg gelijk een harde zij zag dat en zij neuk me ik schrok en zij nee en toen liep ze weg ik ging douchen toen ging ik slapen in een twee persoons bed met me zus want er was geen tweede bed  maar ging naakt slaapen en me zus ook en we hadden geen deken want was veel te warm en ze ging expres elke keer met haar kont tegen mijn pik dus de me pik er heel hard in en toen bleef ze eindelijk stil liggen alleen toen gingen we de volgen de dag zwemmen bij  haar vled en toen dee ze mijn zwem broek uit en haar zwem kleding ik had niks door toen ging ik op zo’n bed je liggen toen zag ik me zus zwemmen en kreeg ik een harde maar had nog niet door dat ik geen zwembroek aan had ging op me telefoon toen kwam me zus op mijn stijve zitten en dat vond ik heerlijk dus wou dat filmen dus dee dat en toen kwam er een stel aan die ook onze buren zijnen zij  wouden gaan zwemmen die schrokken heel erg want ze wisten ook dat wij broer en zus zijn en toen pakte we onze spullen en rende we naakt door de gangen naar haar vled en toen hadden we alleen maar seks in haar kamer.  toen kwam me anderen zus mij ophalen en zij had de sleutel en liep dus naar binnen en toen kwam ze naar mijn zus haar kamer en zag ze mij en mijn zus en zij zij wtf doen jullie wij zijden niks en gingen veder. toen zij me anderen zus 200 euro anders vertel ik het aan onze ouder dus ik en me zus hebben dat betaalt en nu hebben we al afgesproken dat ik morgen weer voor 4 weken bij haar kom logeren en nu wilt ze dat ik die video naar haar door stuur en naar haar vriendinnen die zusjes hebben in mijn klas maar dat wil ik niet wat moet ik nu doen want die gaan het dan aan iedereen laten zien.

Lijkt me sterk dat dit verhaal echt is, maar iig.. Je moet niks doorsturen naar anderen want daar kunnen alleen maar problemen van komen ik zou het filmpje verwijder dat is wel zo veilig en heb nooit meer seks met je zus.. Jij bent minderjarig en het is voor haar illegaal en strafbaar om seks te hebben met jou. Het is ook incest en dat is erg ongepast en ook strafbaar dus stop er gewoon mee dat is het beste wat je kan doen.

Je kan dit ook altijd met de KT bespreken via hun bel of chatfunctie dat kan via deze link.

Groetjess, ItsJustMe

Sorry maar ik geloof hier ook niet veel van

Hey, ik vind het echt slecht als dit waar is en ik vraag me dan af waar de opvoeding gebleven is. En ook gewoon wat basics zoals dat dit iets is  dat niet hoort en totaal verkeerd is en fout etc.  Als het waar is, zou het voor jullie heel goed zijn om je nog eens te laten onderwijzen en trainen over en in normen en waarden en fatsoen. En biologische risico's.  Succes daarmee. 

Tover 

Dit is niet waar, kijk maar die andere topics die hij heeft geschreven. Dat alles klopt niet samen. Belachelijk dat hier misbruik van wordt gemaakt terwijl dit forum is bedoeld om elkaar te helpen. Schaam je

Reageer