Hoi ik ben een meisje van 16 en heb sinds kort een bijbaantje in een kleine turkse restaurant. Ik ken de eigenaar sinds ik 9 ben hij is een soort kennis. ik ging daar altijd eten en toen ik een bijbaan zocht raadde mijn ouders het aan om daar te werken omdat ze hun ook kennen. De eigenaar van de restaurant bediend zelf ook elke dag in de restaurant Hij is 30 jaar en lijkt 20 jaar oud.
Hij heeft me een keer gevingerd en we hebben sex gehad. Hij ging heel respectvol om en ik vond het heel fijn. Alleen ik wil geen relatie met hem ik wil alleen iets seksueels en hij denk ik ook.
Zou dat kunnen denk je met een 16 jarige en 30 jarige die echt heel knap is. Hij heeft echt een goed lichaam met spieren en sixpack hij ziet er heel jong uit.
maar sowieso als iemand hier achter komt dan maakt mijn vader hem dood want mijn vader kent hem. Wat moet ik doen?
De tekst is deels verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.